Tuesday, October 18, 2011

Youtube: Stash Flash!



Wauw. Het is echt alweer vier maanden geleden dat ik een Youtube-video heb opgenomen! Dat werd dus weer eens tijd, en wat is nu leuker dan een stash-video? Ik ben persoonlijk altijd supernieuwsgierig naar de stash van anderen, dus als ik ergens zo'n filmpje spot, moet ik hem altijd van voor tot achter kijken. Hopelijk vinden jullie het ook leuk om een kijkje te nemen in mijn bescheiden verzameling ;-)

Ohja: Sinds ik deze video opnam (een paar dagen geleden), ziet mijn make-uphoekje er alweer anders uit! Weten wat er veranderde?




Ik ging gisteren weer eens bij de Action langs en besloot toch het bekende plastic make-upbakje aan te schaffen. In eerste instantie wilde ik hem gebruiken als een soort everyday bakje, maar nu heb ik hem gevuld met producten die ik nog moet reviewen, of "vergeten" producten die ik vaker moet gebruiken of op wil maken.

En met dit bakje heb ik mijn zwarte ladekastje leeg kunnen ruimen, eindelijk! De nagelverzorging en foundation kan ik hierin kwijt en mijn Inglot palette zit nu gewoon in het grijze ladekastje, bij de kleinere palettes. Nu nog afwachten of dit plastic bakje echt zo handig is als ik denk dat het is...

Hebben jullie nog slimme tips om make-up op te bergen?