Thursday, October 6, 2011

Wishlist!

(Bron afbeelding)
Het is al lang geleden dat ik een wishlistpost heb gemaakt. Er stond lange tijd ook niet zoveel op, of er kwamen geen nieuwe dingen bij. Inmiddels heb ik weer wat uurtjes online windowshopping verricht en meerdere keren mandjes gevuld en weer leeggegooid. Wat ik allemaal af zou rekenen als ik volgende week maandag de Staatsloterij zou winnen?



  1. Bobbi Brown Day To Night Cool Eyeshadow Palette
  2. NYX Matte Lipstick in Indie Flick en Angel
  3. Make Up Studio Brow Powder in Blond
  4. Dior Addict in Icone (681)
  5. Wet 'n Wild Color Icon Palette in Comfort Zone
  6. Wet 'n Wild Color Icon Eyeshadow in Lust
  7. Make Up Studio No Transfer Foundation in Alabaster
  8. Estee Lauder Pure Color Gloss Stick in Night Bloom
  9. Sleek iDivine Palette in Oh So Special
  10. Wet 'n Wild Color Icon Eyeshadow in Greed
  11. Make Up Studio Eyeshadow Lumiere in Classy Champagne
  12. Wet 'n Wild Megalast Lip Color in Rose Bud en Coral-ine
Ik ben in de afgelopen dagen echt helemaal obsessed geraakt door de producten van Wet 'n Wild. Als iemand een Nederlandse webshop weet die deze palettes verkoopt, ik hoor het graag! Anders spaar ik nog even en bestel ik ze bij Non Pareil Boutique. De Make Up Studio producten staan op mijn wishlist nadat ik ze begin deze week gebruikte tijdens een superleuke make-up workshop (daarover binnenkort meer). Ik ben ook echt onder de indruk geraakt van de kwasten van het merk, dus daar staan er ook een paar van op mijn wishlist.

Maar voorlopig blijft het een wensenlijstje, want zonder baan is het even op de centjes letten ;-)

Wat staat er bovenaan jouw wishlist?