Saturday, October 1, 2011

Polish Of The Day: Zomer!

Eindelijk, het is zomer! Gelukkig had ik daar in mijn laatste bestelling ook een beetje rekening mee gehouden, want naast alle donkere, smokey  Zoya kleurtjes had ik er ook twee knallers van Essie bij gedaan, uit de "Braziliant Collection" van dit jaar. Ik twijfelde nog welke van de twee (Too Too Hot of Meet Me At Sunset) ik als eerste op zou doen, maar het werd deze mooie rode kleur.


Ik vind deze kleur echt enorm moeilijk te omschrijven. Het is echt een knallend rood kleurtje. Toch moet ik me maar weer tot de kleuromschrijving van Essie zelf wenden (zij kunnen het immers weten): "A sizzling rich red coral." En daar moet ik me weer helemaal bij aansluiten. De kleur neigt een beetje naar koraal, maar blijft bovenal rood. En hij valt dus lekker op!
Essie - Too Too Hot (daglicht)

Bij de eerste paar nagels had ik nog een beetje ruzie met het dunne kwastje, maar dat is gewoon een kwestie van even wennen. Ik blijf een breed kwastje persoonlijk fijner vinden, maar hiermee gaat het ook prima. Met twee laagjes dekte de lak eigenlijk al, maar voor de zekerheid (en intensiteit) heb ik er nog een derde overheen gedaan. Natuurlijk heb ik er daarna nog een laagje Poshé topcoat overheen aangebracht.
Essie - Too Too Hot (daglicht)
Kortom, dit lakje is niet your average red. Ik vind het echt een supermooie kleur en ben heel blij dat ik hem in mijn collectie heb. Met deze dagen is het wel weer fijn om iets knallends op je nagels te dragen. En Meet Me At Sunset? Die draag ik gewoon op mijn teennagels ;-)

Essie - Too Too Hot (flits)

Wat vinden jullie van dit lakje? Is het een kleur die je zelf ook zou dragen?