Sunday, October 30, 2011

OPI The Muppets Collection: Gone Gonzo!


Een tijdje geleden liet ik jullie kennismaken met de nieuwe, spectaculaire Limited Edition van OPI. Een collectie geïnspireerd op The Muppets, dat kon niet anders dan hysterisch en kleurrijk worden. Van woorden als "mega", "glitter", "hoogglans" en "glinstering" gaat mijn beautyhart sneller kloppen, dus jullie kunnen je vast wel voorstellen dat ik super benieuwd was!

And you are in for a treat, want vandaag kan ik jullie alvast een van de mega glitterlakken uit de collectie laten zien!

OPI blijft qua kleuren, collecties, formule en kwastje de absolute nummer één als het over nagellak gaat. Ze hebben enorm veel mooie en bijzondere kleuren uitgebracht, en ook op het gebied van glitterlakken weten ze iedere keer weer te verrassen. Zoals bij de Alice In Wonderland Collectie, en recenter natuurlijk de Burlesque en Katy Perry collectie.

In de nieuwe The Muppets Collection introduceert OPI een nieuw soort glitter, de "mega" glitter. En dat hij heel anders is dan andere glitterlakken staat vast!
OPI - Gone Gonzo!

De kleur Gone Gonzo! wordt omschreven als: "Een aquablauwe glitter voor types met lef." Ha, echt iets voor mij dus! Want hoewel ik in het dagelijks leven niet echt een durfal ben, kan het mij wat betreft nagellak niet gek genoeg zijn. En reken er maar op dat deze kleur de aandacht trekt!

Zoals je ziet bestaat de lak uit een doorzichtige basis met kleine aquablauwe glittertjes en grotere (hexagonale) zilverkleurige glitter. En dat is een kick-ass combinatie!

OPI - Gone Gonzo! (daglicht)

Op de foto heb ik drie laagjes Gone Gonzo opgebracht, en zoals je ziet dekt de lak prima! De nagellak brengt heel fijn aan en de grotere glitters worden ook heel gelijkmatig over je nagel verdeeld. Geen gerommel achteraf dus. De droogtijd is korter dan normaal en na een paar dagen zit de nagellak er nog perfect op. En glitteren doet 'ie als geen ander! De kleinere blauwe glittertjes zorgen voor een soort metallic basis, terwijl de zilveren glitter echt het licht weerkaatst. Disconagels in het kwadraat!
OPI - Gone Gonzo! (daglicht)

OPI - Gone Gonzo! (flits)

Ik kan er echt niet over uit hoe leuk ik dit lakje vind. Hoe langer ik ernaar kijk, hoe mooier hij wordt. Het doet me een beetje denken aan een snowglobe met glitters. 
OPI - Gone Gonzo! (zonlicht)
OPI - Gone Gonzo! (zonlicht)

Aan de hoeveelheid foto's kun je vast wel afleiden dat ik enorm enthousiast ben over deze mega glitterlak uit de kerstcollectie van OPI. Alle andere glitterlakken uit de collectie staan nu zeker ook op mijn wishlist! 

Gone Gonzo! en de overige elf lakken uit The Muppets Collection van OPI zullen vanaf november 2011 te koop zijn bij verschillende parfumerieën, drogisterijen en beautycentra. De flesjes bevatten 15 milliliter nagellak en de adviesverkoopprijs is €13,95. Voor meer informatie en verkooppunten: www.opi.nl 

Wat vind jij van deze kleur? Welke lakjes uit The Muppets Collection staan er op jouw wishlist?