Sunday, October 16, 2011

Coming Up...

Inmiddels staan er al ruim 500 artikelen online op dit blogje. Woohoo! Natuurlijk gaan we die duizend ook met gemak halen, maar... Wat kunnen jullie binnenkort allemaal verwachten op SSB? Hier alvast een voorproefje...

Al een tijdje liggen er drie beautyboeken op mijn bureau. Ik hou van beautyproducten en  ik hou van boeken, win-win dus! Om eerlijk te zijn ben ik zelf ook nog niet verder gekomen dan een beetje doorbladeren. De boeken verplaatsen zich dus linea recta van mijn bureau naar mijn nachtkastje en ik zal jullie snel laten weten wat ik er van vind!

Er is op het gebied van huidverzorging al veel geschreven over Dermalogica. En ik werd heel erg benieuwd naar de producten, die vrijwel allemaal positieve reviews kregen. Alleen was er 1 probleem: De producten zijn best wel DUUR. Toen ik op Twitter verzuchtte dat ik de producten graag wilde proberen, stuurde Kim van IT-Girl (check haar site!) me meteen een berichtje. Ze had nog een kitje met testers liggen, of ik die niet wilde hebben? Natuurlijk ging ik op dit superlieve aanbod in, en een paar dagen later was ik in het bezit van de populairste Dermalogica producten in mini-formaat. Inmiddels is dat alweer zo'n 9 maanden geleden (*slik*) en zijn de eerste producten alweer leeg! Maar natuurlijk zal ik mijn bevindingen nog met jullie delen.

Je hebt ze vast al gespot in het Essence-schap. De (ietwat) kinderachtige, doch vrolijk gekleurde kwasten, allemaal onder de twee euro. Inmiddels heb ik ze allemaal in mijn bezit en kan ik jullie vertellen of de kwasten net zo fijn zijn als hun prijsjes.

Het is al een hele tijd geleden dat ik een Youtube-video opnam en zeker nu ik een beetje doorheb hoe ik video's moet bewerken met iMovie, vond ik het wel weer eens tijd worden. De video staat al klaar op Youtube. Ben je fan van stash-video's? Hou dan de site in de gaten...

Misschien weet je het al, misschien nog niet... Maar ik ben niet zo van de haarverzorging. Ook niet van de styling trouwens. Bij de kapper vraag ik standaard om een coupe "makkelijk" en ik hou niet van producten in mijn (korte) haar. Op een goede dag masseer ik er wat arganolie door en fohn ik het een beetje, anders laat ik het aan de lucht drogen. Maar daar komt een dezer dagen verandering in, want ik ga de InStyler proberen. Misschien heb je het apparaat wel eens op tv voorbij zien komen. Ik ben errug benieuwd!

En last, but certainly not least: De winactie! Jawel, hij komt er nu echt. De producten liggen al lange tijd hier te wachten op een nieuwe eigenaar, en we hebben ook iets te vieren. We zitten namelijk al een tijdje dik over de 200 Bloglovin' followers, hoe amazing is dat?! Precies, dat is wel een bedankje waard!

Ohja: Ik heb (alweer) wat spulletjes op eBay besteld, dus ook die zullen jullie ongetwijfeld terugzien als ze zijn bezorgd!

Kortom; er staat genoeg op stapel de komende tijd! Waar verheug jij je het meeste op?