Wednesday, October 12, 2011

Autumn Make-Up - Part 3

Nu de herfst echt is begonnen, is het tijd voor deel drie in de serie "Autumn Make-Up". Dit keer heb ik de mooiste herfsttinten uit mijn collectie lippenstift geselecteerd. Benieuwd welke kleuren ik de komende maanden op mijn lippen zal dragen?




Zoals je ziet best een gevarieerde selectie. Mooi he?

Nog eentje dan.... ;-)


Van links naar rechts:

(De meeste producten zijn klikbaar voor meer foto's en swatches)

Als ik ze zo naast elkaar zie zou ik ze het liefst meteen allemaal willen gebruiken. Mooie rijke tinten, voornamelijk natuurlijke kleuren met een hint naar paars en roze en een uitschieter naar rood. De Heartless lipstick uit de Venemous Villains collectie heb ik laatst nog ergens op de kop kunnen tikken en heb ik, zoals je kunt zien, nog niet gebruikt. Binnenkort kunnen jullie daar dus swatches van verwachten. 

Wat zijn jouw favoriete lipsticks voor de herfst?