Friday, September 23, 2011

Swatches: Barry M Eyeshadow Trio.

Barry M kennen de meesten van jullie waarschijnlijk alleen van de nagellak. Was het eerst de mintgroene lak die hoge ogen gooide, recenter kwam daar de crackle lak bij. Maar Barry M heeft een heel assortiment aan make-up, waaronder deze oogschaduw setjes. Klik door voor de review en de swatches!






The Facts: Het Barry M Trio dat ik ga reviewen is de "Delicious Diva" variant. Dit staat niet duidelijk op het doosje, op de achterkant is alleen een nummer te vinden. De drie oogschaduws bevatten elk 2 gram product.
The Looks: Om eerlijk te zijn ben ik hier niet helemaal fan van. Het oogt wat goedkoop, en door alle versieringen op het doosje komt het een beetje kinderachtig over. In de oogschaduw zelf zit ook een patroontje gestanst. Er zit een applicator bij met aan de ene kant een standaard oogschaduwsponsje. De andere kant is een kwastje. Pluspunten: je kunt de kleuren door het doosje heen zien (wat bij Sleek niet het geval is) en het doosje is stevig, niet van prutkwaliteit. De drie kleurtjes in het palette zijn op het eerste gezicht helemaal mat, toch lijkt er bij ieder kleurtje een zilveren glansje over te liggen.
The Price: Bij Alice & Jo betaal je voor dit Barry M Trio 6,99. Niet erg goedkoop, maar ook niet extreem duur.
The Good: De pigmentatie is heel erg prima! Ik was zelf eigenlijk best wel verrast.
The Bad: De kleurstelling van dit palette past niet echt bij mijn ogen, ik krijg er een beetje een vermoeide look van. Maar zelfs als dit niet zo was, weet ik niet of ik de kleurcombinatie mooi had gevonden.
The Verdict: Uiteindelijk ben ik niet superenthousiast. Ik ben geen fan van de kleurcombinatie en het doosje, en vind de prijs daarom ook iets te hoog. Het pigment is helemaal zo slecht nog niet, alleen jammer van de kleuren.

Barry M - Delicious Diva Eyeshadow Trio

Barry M - Delicious Diva Eyeshadow Trio (swatches gemaakt met twee veegjes in daglicht)

Hebben jullie ook wel eens Barry M make-up gekocht? Wat zijn jouw ervaringen met het merk?