Monday, September 5, 2011

Polish Of The Day: Confetti Nails

Weer een Polish of the Day? Jep, alweer! Met mijn vrije tijd in the pocket heb ik eindelijk weer eens tijd voor wat nail-art. Niets spectaculairs hoor, maar ik had zin om ook eens de bekende 'Confetti Nails' te maken. Of hoe ze officieel ook mogen heten ;-) Benieuwd naar het resultaat?



Eigenlijk is er niet zoveel te zeggen over deze Polish of the Day. Ik heb wat kleurtjes nagellak uitgezocht en ben met de dotting tools gaan stempelen. Easy as that! De basiskleur is Gosh Groovy Grey, een superleuk kleurtje dat in een laagje dekkend is!

Voor de confetti heb ik Essie Tart Deco, H&M Blue My Mind en Etos nagellak in de kleur 004 (?) gebruikt.

Best een vrolijk gezicht, al zeg ik het zelf, maar ik ben toch nog niet helemaal tevreden over de kleurencombi.

Wat vinden jullie van Confetti Nails? Zelf ook al eens geprobeerd?