Monday, September 19, 2011

On my way: eBay!

Het laatste item dat ik bestelde op eBay was waarschijnlijk het setje dotting tools. Of was het toch die Revlon foundation? Anyway, omdat ik onwijs zin had om online te shoppen (het is alweer veel te lang geleden dat ik een pakketje op de mat hoorde ploffen), maar mijn budget het niet toeliet om onwijs los te gaan, ben ik weer eens gaan snuffelen op eBay. Benieuwd wat ik heb besteld?



Deze ketting is zo cute! Ik had hem al langer op het oog, en voor 1,18 dollar mocht ik hem wel bestellen van mezelf. Ben erg benieuwd hoe hij in het echt is!
Gekocht bij deze seller.

De welbekende cross-ring. Ik heb expres gekozen voor een exemplaar met verstelbare ringetjes, zodat 'ie (hopelijk) past. Ook deze kostte me $0,99.
Gekocht bij deze seller.

Naast schoenen, tassen en nagellak, verzamel ik ook sjaals. Ik heb er nooit zo erg bij stilgestaan, maar toen ik pas de kast aan het opruimen was, kwam ik toch al snel een stuk of tien, vijftien sjaals tegen. Ik ben nogal een koukleum en draag bijna altijd een sjaal(tje). Ik voel me ook echt een beetje naakt als ik zonder de deur uitga. Maar goed, bovenstaande sjaal kan ik hopelijk binnenkort aan mijn collectie toevoegen. Deze was iets duurder, namelijk: $5,49.
Gekocht bij deze seller

Als laatste dan dit hoesje voor mijn telefoon. In de tag van vorige week konden jullie het al lezen; ik baal stiekem een beetje van mijn BlackBerry. Omdat er zo weinig voor verkrijgbaar is, ook als het op hoesjes aankomt. Ik heb al eerder zitten speuren, maar vond niets leuks. Nu zal ik eerlijk zijn, het hoesje dat ik nu gekocht heb is ook niet helemaal moeders mooiste. Maar ik zal blij zijn als mijn BB eindelijk eens een nieuwe look krijgt ;-) Dit hoesje heeft me $1,99 gekost.
Gekocht bij deze seller

Natuurlijk zal ik de producten uitgebreid laten zien als ze binnen zijn! 

Wat vinden jullie van mijn eBay aankopen? Hebben jullie nog leuke tips voor verkopers of items?