Tuesday, September 20, 2011

Nieuwe lakjes! (+swatch)

Het werd wel weer eens tijd voor nieuwe lakjes, want ik raak een beetje uitgekeken op de kleurtjes in mijn stash. Het is inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik bestelde, dus ik was een beetje vergeten welke lakjes er op mijn lijstje stonden. Toen ik ze vrijdag op ging halen bij HeavenlyCinnamon, was het dus een beetje een verrassing welke lakjes op me lagen te wachten. De conclusie?: veel Zoya en veel herfst. Kijk mee!


De vorige keer dat we een hele lading nagellak lieten verschepen, had ik twee Zoya lakken uitgekozen. Ik was er echt supertevreden over en wilde wel meer van het merk uitproberen. Toen HeavenlyCinnamon ook nog eens aan kwam zetten met die mooie Intimate collectie was ik om. Toen daarna ook nog eens de Smoke and Mirrors collectie uitkwam wist ik het zeker. Zoya it is!

V.l.n.r: Cynthia (Smoke), Jem (Mirrors), Caitlin (Intimate), Yara (Mirrors), Petra (Smoke), Neeka (Mirrors), Marley (Intimate)

Ook de zomercollectie van Essie zag er erg leuk uit, met het Braziliaanse thema. Ik besloot eens niet te gaan voor de twee superbijzondere knalkleuren, maar voor een oranje en knalrood kleurtje.

Boven: Too Too Hot. Onder: Meet Me At Sunset

Natuurlijk wilde ik meteen gaan lakken. En Neeka kreeg de eer.

 Zoya - Neeka (daglicht)
Ik vind hem heel mooi! Een muted paars kleurtje met fijne gouden shimmer. Heel chique en sophisticated, toch? Het lakje dekte in twee laagjes, prima dus! En hoewel het kwastje lang en dun is (denk Chanel), lakt het heel erg fijn. Het kwastje neemt precies genoeg lak op voor dekkende laagjes.

 Zoya - Neeka (flits)

Zoya - Neeka (direct zonlicht)