Monday, September 26, 2011

Catrice Bohemia Bronzer.

De nieuwe Catrice collectie "Bohemia" ligt bij sommige filialen van Kruidvat al in het schap, en ik moest natuurlijk even neuzen tussen de Limited Edition spulletjes. Uiteindelijk ging alleen de bronzer mee naar huis. Want naast de mooie verpakking en de mooie print, is het ook een mooi  mat en subtiel kleurtje.





De Catrice Bohemia collectie bestaat uit vier nagellakjes, oogschaduwmono's en lipglossjes. Daarnaast is er een bronzer verkrijgbaar en twee powder eyeliners.

De glossjes en de nagellakjes waren ook erg mooi, dus misschien dat ik die op een later moment nog ga halen. De bronzer wilde ik meteen meenemen.
De bronzer zit in een vierkant doosje, ongeveer ten grootte van een Catrice Quad. Op het doosje zit een zwarte "Bohemia" print, en in de bronzer zelf is ook een mooi patroon gestanst. Er zit 9 gram in, wat best wel veel is! De prijs? 3,99. Ik vind de look van deze collectie erg leuk. Sierlijk, maar wel subtiel.


Pretty!

 Catrice Bohemia Bronzer

En de swatch. Hij lijkt misschien wat donker, maar hij is heel mooi licht aan te brengen en op te bouwen. Ik vind hem erg mooi en subtiel, zeker omdat hij zo goed als mat is. Hij geeft een heel natuurlijk resultaat. Ik denk dat ik hem veel ga gebruiken!

Hebben jullie de Catrice Bohemia collectie al gespot? Wat staat er op jouw wishlist?