Tuesday, September 27, 2011

Autumn Make-Up - Part 2


Vandaag is het tijd voor de tweede post in de serie "Autumn Make-Up". Vorige keer had ik mijn meest 'herfstige' oogschaduwkleurtjes uit mijn stash gevist, vandaag is het tijd voor de blush!  

By the way: Snappen jullie het nog? De herfst is begonnen en het wordt eindelijk zomer! ;-)




Met de klok mee:
Deze warme kleuren vind ik perfect bij de herfst passen. Hoewel het eigenlijk wel een beetje tegenstrijdig is. De donkere kleuren laat je liggen voor het donkere seizoen, terwijl je huid zelf juist lichter is. Maar ik maak me er niet druk om en breng ze gewoon wat lichter aan dan normaal ;-) Zoals jullie kunnen zien, zit er ook een highlighter bij, Chez Chez Lame. Hij heeft een warme ondertoon, en doet me gewoon meteen denken aan kerst en kaarslicht. Of ben ik nu een seizoen te vroeg?

Wat zijn jullie favoriete blushkleurtjes voor dit najaar?