Monday, July 18, 2011

Inglot: Part 2.

Na mijn eerste Inglot Palette wist ik het al: het zou niet lang duren voor ik weer een bezoekje zou brengen aan de winkel aan de van Baerlestraat. Afgelopen week was het dan zover. HeavenlyCinnamon en ik teisterden het noodweer om doorweekt de steriele winkel binnen te stappen. Na dik een half uur swatchen en twijfelen stonden we met tasjes buiten.




Ik was werkelijk blown away door het pigment van de matte kleurtjes. Ge-wel-dig! Alleen ben ik niet zo'n durfal wat betreft kleur. Uiteindelijk kon ik het toch niet laten en heb ik een supergepigmenteerd aqua-kleurtje aan mijn palette toegevoegd. Dit keer heb ik gekozen voor een palette met vijf oogschaduwkleurtjes, omdat deze hetzelfde formaat heeft als mijn eerste palette (en dat is het nut van het Freedom System, toch?), en ik verliefd ben geworden op de kwaliteit van de oogschaduw.

Dit is hem dan: Inglot palette nummer twee! U ziet vier glittery en shimmery kleurtjes en een matte. Maar wat voor eentje! Kijk maar mee naar de swatches.

Kleurnummers vlnr: 372 (matte), 428 (pearl), 28 (amc shine), 501 (d.s), 502 (d.s)

Alle swatches zijn gemaakt met een veegje van de oogschaduw. Zoals je kunt zien is de aquakleurige oogschaduw enorm gepigmenteerd. Met een veegje zijn zelfs de sproetjes op mijn arm helemaal onzichtbaar geworden. Bizar! De tweede kleur is een hele mooie nachtblauwe kleur. Prachtig voor in de crease! De lichtzilveren kleur in het midden heeft een blauwe glans en is een hele mooie highlighter. Ik zou het bijna een duochrome willen noemen. Pretty! Daarnaast zie je een lichtgrijs kleurtje met zilveren shimmer en daarnaast een bruin/grijs kleurtje met wat gouden shimmer.

Kostda? 32 euro voor een palette met vijf oogschaduwkleuren. Een prima prijs, wat mij betreft. Move over MAC!

Mijn twee Inglot palettes samen. Goed, de kleurencombi's zijn niet helemaal perfect op elkaar afgestemd, maar wat zijn ze mooooooi!

En wat kan ik daar dan van maken?

Een Inglot sandwich! Woohoo!


Wat staat er op jouw Inglot wishlist?