Wednesday, June 29, 2011

Parfumstash - Update

Een hele tijd geleden (zeg, anderhalf jaar) besloot ik een filmpje op te nemen, over mijn parfumstash.
Inmiddels heb ik er een paar bijgekocht, dus leek het mij het perfecte moment voor een update. Conclusie: Mijn verslaving beperkt zich blijkbaar niet alleen tot make-up en nagellak....


Want oh my, wat zijn het er eigenlijk veel!

Vlnr: Fleur Cherie - L'Occitane, Chance - Chanel, Flowerbomb - Viktor & Rolf, Daisy Eau So Fresh - Marc Jacobs, Miss Dior Cherie - Dior, Flowerbomb La Vie En Rose - Viktor & Rolf

Vlnr: XX - Hugo Boss, Glow - J.Lo, Nina - Nina Ricci, Island Kiss - Escada, Sweet Darling - Kylie Minogue, Love for Love - Vanderbilt, Amor Amor - Cacharel, Miss Sixty - Miss Sixty, Celebration - Esprit

Dat zijn er toch al snel een stuk of vijftien... Al moet ik eerlijk zeggen dat Glow van J.Lo en Nina van Nina Ricci echt bijna op zijn. Verder heb ik nog een berg testers, maar het komt niet vaak voor dat ik die gebruik of lekker vind. Mijn absolute favoriet blijft Viktor & Rolf Flowerbomb.



Hoeveel parfums hebben jullie?