Wednesday, June 8, 2011

Inglot Swatches!

Eindelijk had ik nu eens tijd om mijn mooie Inglot Palette te swatchen voor jullie. Ook ben ik er dankzij Sarah achter gekomen hoe je de pans weer uit het palette krijgt. Dus nu, de swatches met de kleurnummers! Hier het filmpje met de superhandige truc van EnKore Make-up!



Ik heb een palette gekocht met drie oogschaduws en een blush, om mee te beginnen. Dit palette kost 29 euro. Een mooie prijs voor een mooi palette!

De truc met het magnetische dekseltje werkte wel goed bij de oogschaduws, maar de blush kwam met geen mogelijkheid van zijn plek. Dus dat nummer moet ik jullie helaas even schuldig blijven.

Allereerst even een close-up van de pans.
Blush - Een Peachy kleur met kleine gouden shimmer.
Oogschaduw vlnr. Pearl (395), AMC Shine (31), Pearl (423).

Wat me trouwens opviel bij het bestuderen van het etiket, was dat de twee Pearl-finish oogschaduws 2,7 gram in de pan zit, maar bij de AMC Shine maar liefst 3,5 gram! Ik denk dat AMC staat voor Advanced Makeup Components, want dat is de beschrijving die bij VeraCamilla te lezen is. Dan nog zegt het me nog niet zoveel. Maar goed, kan ik de volgende keer eventje vragen ;-)

De swatches!

De swatches zijn op dezelfde volgorde gemaakt als het palette.

Superpigment! Ik ben hier echt helemaal lyrisch over. De oogschaduw is superzacht, goed te blenden en kruimelt niet... En ook de blush is prachtig. Volgende keer dat ik binnenloop ga ik zeker meer halen!