Friday, June 10, 2011

Haul Antwerpen + Rotterdam

Ik heb een weekje vrij en wat ga ik dan doen? Juist, shoppen! Vorige week ging ik richting Antwerpen en deze week heb ik Rotterdam doorkruist. Ik had een regel: geen make-up! Want ik heb de komende maanden even niets meer nodig, met die giga haul van laatst.


In Antwerpen liep ik al snel het IMS in, de International Magazine Store. Heerlijk, duizenden internationale magazines bij elkaar. Ik kon bijna niet kiezen welke ik mee zou nemen. Het werden uiteindelijk de Allure (US), Nylon (US) en Marie Claire (UK). Heerlijk om doorheen te bladeren.


Bij H&M kocht ik een wit armbandje met magneetsluiting. Lekker zomers! Ook nam ik een sjaaltje mee met roze luipaardprint.

En toen ik in de Galleria Inno (fijne winkel!) een Swatch counter zag, besloot ik on the spot ook een Colour Code Wrap Bracelet mee te nemen. Wat een leuke dingen! Ik wil nu al meerdere kleurtjes gaan halen...
Bij Pimkie zag ik nog een aantal Fifi Lapin shirts hangen. Ik vond ze zo leuk dat ik er toch maar eentje meenam. Cute!
Bij de H&M ging ik een aantal jurkjes passen. Ik kocht twee maxi-dresses, wat een heerlijke jurken zijn dat. Ik ben fan! Ook kwam ik dit roze jurkje tegen. Een felle kleur en dan ook nog eens roze. Dat draag ik nooit! Maar het jurkje bleek verrassend leuk te staan.

In Rotterdam ging ik eerst even een kijkje nemen bij de Primark. Daar zag ik fantastische wedges voor een fantastische prijs. Helaas zaten ze niet lekker, dus ik heb mezelf met moeite behoed voor een miskoop. Wel nam ik twee paar slippertjes mee.
De collectie viel me verder een beetje tegen. Ik nam nog een accessoire mee in de vorm van lange oorbellen met veertjes.
Rotterdam is Kruidvat (en Trekpleister) heaven! Ze hebben er zoveel en ze zijn allemaal groot! Er zijn gewoon meerdere filialen met een Essence nageldisplay. Helaas waren overal de Essence crackle lakjes uitverkocht, maar ik kon toch nog de Confetti Circus topcoat scoren. Okee, "geen make-up" was het idee, maar een lakje moet kunnen. Want die zat niet in mijn haul ;-)
Bij de H&M kocht ik een leuk nieuw setje slaapkleding met Hello Kitty erop...
Een pakje met vochtige doekjes, handig voor in de tas en onderweg.
En twee Body Sprays! In de geuren White Flower en Coconut Lime.