Monday, May 9, 2011

Personal update: verhuisd!

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets persoonlijks van mij hebben gehoord. Dus het is weer de hoogste tijd voor een kleine update :)

Allereerst: goed nieuws! Ik weet eigenlijk niet eens of ik jullie over mijn huizenstress heb verteld? Maar ik ben vorig jaar in een tijdelijke woning getrokken, nadat mijn relatie over was. Hier moet ik 1 juni uit, maar een woning zoeken in de regio waar ik woon is praktisch onmogelijk. Er zijn te veel woningzoekenden, te weinig woningen en die zijn vervolgens ook nog eens gruwelijk duur. Maar ik heb uiteindelijk een huis gevonden! Veel te duur, zeker met die stomme bemiddelingskosten die ze overal voor vragen, maar ik heb een huis! Hieper de piep hoera! En ik ben ook al verhuisd! Eigenlijk is het allemaal heel snel gegaan, dus nu is het tijd om lekker rustig aan te doen.

Met mijzelf gaat het daardoor ook veel beter. Ik ben weer wat rustiger en kan me eindelijk weer echt op mijn studie richten. Volgend schooljaar staat voor mij in het teken van stages en afstuderen. Heerlijk, het einde is inzicht! En ik ben inmiddels ook door de ergste therapie heen en dat geeft natuurlijk ook meer rust. En ik moet eerlijk zeggen dat ik zoooo blij ben dat ik hulp heb gezocht. Sommige dingen kan je gewoon niet alleen oplossen. Het gaat veel beter met me en volgens de mensen om mij heen ben ik ook veranderd. En niet alleen in het opzicht dat mijn telefoonangst echt veel minder is geworden. Mijn telefoonangst is niet weg en misschien gaat het wel nooit helemaal over, maar ik begin er langzaam mee te kunnen leven. En bellen gaat me steeds beter af! Wooow! Wie had dat een jaar geleden gedacht?

Voor wie er nieuwsgierig naar is; helaas geen leuk liefdesnieuws. ;) Maar na zo'n lange relatie kan ik er echt van genieten om weer alleen te zijn. Lekker bezig te zijn met mijn dingen, lekker stappen, genieten van het leven en even geen verantwoording aan een ander te hoeven afleggen. Maar mocht er een man op mijn pad komen... ;)

Lieve lezers nog even een paar weken volhouden, want we zijn bijna door het schooljaar heen en dan zijn we op volle kracht terug!

Hebben jullie verzoekjes voor de komende posts? Laat het ons weten in een comment :)

Heel erg bedankt voor jullie geduld en lieve berichten!

Liefs & tot snel!