Sunday, May 29, 2011

Oops!

I did it again. Dik een maand later. Gewoon nog een keer. Ik kan het niet geloven. Ik moet me diep gaan schamen. In een hoekje. Waar ik het over heb? Dit, dus. En dacht je niet dat het nog gekker kon? Nou, dat kan het wel. *Slik*


Ja. Wat doe je, als je in een ruimte staat vol met make-up en verzorgingsproducten voor bizarre prijzen en je mag pakken wat je maar wil? Juist, dan ga je los! Dan laadt je een tas zo vol dat je hem bijna niet meer kunt tillen en schaamt je achteraf best wel dood. "Wat heb ik gedaaaaan?" Om daarna met een heel tevreden gevoel de tas weer uit te pakken. En heel blij te zijn met de spulletjes waarvan je eigenlijk alweer vergeten was dat je ze uberhaupt in de tas had gegooid.

De teller komt uit op bijna zestig producten. Maar... Daar zit dan ook wel veel voor mijn moeder, zusje en natuurlijk ook HC bij (feliciteren jullie haar morgen allemaal even?). En voor jullie! Dus vergeef het me.

Ik heb even een paar kleine collages gemaakt van de haul, want anders zijn jullie over een uurtje of drie nog aan het scrollen. En je moet je kruit niet in een keer verschieten natuurlijk. ;-)

Make-upjes! 
Vlnr: L'Occitane Bronzing Pearls, Guerlain Kiss Kiss Strass Lipstick, MAC Giggly Blush, Lancome Ombre Absolue Minerale, MAC Pigment, Estee Lauder Pure Color Lipstick, YSL Rouge Volupte Lipstick, Collistar Bronzer, Maybelline Color Sensational Luscious Lipgloss, L'Oreal Color Infallible, MAC Lipgelee en Lipstick, MAC Fluidline.


Verzorging
Vlnr: Body Shop Sweet Lemon Scrub, Burts Bees Radiance Body Lotion, Body Shop Earth Lovers Douchegel, La Roche-Posay Effaclar K, Vichy Capital Soleil Spray, Vichy Normaderm Micellaire Lotion, Vichy Aqua Destock, Nivea Express Hydratation Body Lotion, Agadir Argan Oil, L'Occitane Fleur Cherie, Sephora Hair Detox Spray, UNE 3 in 1 Micellaire Lotion.

Dit zijn dus niet alle producten die ik heb gekocht, maar even een kleine teaser. Jullie zullen alle producten natuurlijk nog voorbij zien komen in aparte reviews en artikelen. Die no-buy moet er nu echt komen, want ik kan de spullen gewoonweg niet meer kwijt. Mijn kastjes zitten vol, puilen uit en moeten met grof geweld dichtgeschoven worden. Dus nee. Ik moet hier echt mee stoppen. Wie gaat me helpen?