Saturday, May 21, 2011

Haul Lentemeet + Swatch

Het is inmiddels alweer een weekje geleden, maar toch wilde ik jullie nog even mijn aankoopjes laten zien van de gezellige Lentemeet!




Het duurde even, (file op een zaterdagmiddag!) maar om 2 uur was ik toch eindelijk aangekomen bij de Starbucks op Utrecht Centraal. Er zat al een grote en gezellige groep te wachten (Lara, Elly, Natascha, Desiree, Nina, Kelly, Caroline, PinkFairy, en nog veeeeel meer mooie dames). Er werden handjes geschud, muffins gegeten en natuurlijk gesprekken gevoerd over de wishlists. Fijn toch, beautylovers onder elkaar. We moesten nog wachten op een paar ladies die helaas ook vast stonden in het verkeer. Er werd besloten om alvast eventjes te gaan shoppen. Bijna twee uur later dan gepland kwamen de anderen (Stephanie, Roxanne, Arantxa, Van_Ta en Sara) aan. Het werd een beetje fast-forward shoppen, maar toch hebben de meesten van ons wel een of meerdere dingen gescoord (we blijven addicts natuurlijk). En het was natuurlijk superleuk om iedereen eens te zien, hoewel een beetje kort.

Ik heb me aardig in kunnen houden moet ik zeggen! Bij Sephora wilde ik alleen even een snelle blik werpen op Chanel Mimosa. Als hij er uberhaupt nog was, want ik had verwacht dat hij rond de middag al dik uitverkocht zou zijn. Er stond nog een tester, goed nieuws! Maar nu... Wil ik deze kleur eigenlijk wel? Mijn geweten had me een paar dagen voor de meet namelijk aangepraat dat gele nagellak me absoluut niet staat. Move along, dus. Maar toen ik er eenmaal mee in mijn handen stond, een medewerkster van Sephora vertelde dat ze er nog een op voorraad had én ik de borden met 25% korting zag hangen, liep ik er toch mee naar de kassa. "Als het echt mijn kleur niet is, kan ik hem altijd nog wel kwijt in een blogsale."

Geel. Een vreemde kleur, maar wel superhip. Ik had welgeteld een gele lak in mijn stash. En dat was deze kleur van OPI. Ik heb hem verschillende keren gedragen, maar bleef toch een beetje twijfelen. Het is het gewoon 'net niet'. Ofzo. Hoe graag ik het ook wil, ik ben gewoon geen fan van pastelgeel. Dus ik was ook erg huiverig voor deze. Ik had me er eigenlijk al op ingesteld dat ik hem op internet zou moeten zetten, maar niets bleek minder waar. Ik vind het een prachtige kleur en hij staat me veel beter dan OPI Banana Bandana. Helaas is de lak een DRA-MA om op te brengen. Drie a vier lagen had ik hier voor nodig. Een grote strepenbende. Maar als hij eenmaal zit, dan is hij prachtig.

Er zit ook een subtiele shimmer in het lakje die hem net dat beetje extra geeft, hoewel het niet direct zichtbaar is. Een beetje zoals de paarse shimmer in Paradoxal. Originele prijs: 22,- Met korting: 16,50.

Ik ben ook al tijden benieuwd naar de producten van Burt's Bees. Ik had ze op mijn Newcastle wishlist gezet en was al een paar keer bij Sephora gaan kijken. Vooral de Lemon Cuticle Butter leek me leuk om te proberen. Omdat ook op de huidverzorging 25% korting was, nam ik een set van drie tinnetjes mee.
Het setje bevat een Beeswax Lip Balm, een Hand Salve en de Lemon Butter Cuticle Cream. De set kost normaal 12,95. Met korting: 9,70.