Sunday, May 1, 2011

Collective Haul April.

Hoewel ik vanwege mijn drukke stage niet zoveel kan bloggen als ik wil (sorry daarvoor meiden, nog een maandje en dan ben ik er weer!), zijn er toch altijd weer mogelijkheden om beautyspulletjes het huis in te smokkelen. Ik heb de 50% kortingsactie van het Kruidvat weten te weerstaan, daar ben ik wel trots op. Maar ondertussen heb ik online en tussen de bedrijven door toch nog aardig wat dingen weten te scoren. 

Allereerst deze nieuwe Essence Magnetics lakjes. Deze kwam mijn zusje tegen in een Kruidvat in Belgie en ze besloot er een paar voor me mee te nemen. Ik heb deze lakjes nog nooit geprobeerd, dus ik ben erg benieuwd! Mijn zusje heeft zelf ook een lakje en het speciale magneetje gehaald. Wat is er nog meer gehauld deze maand?



Ze kwam ook deze 'nepnagels' tegen en wilde zelf een setje proberen. Zij kocht dus alle extra's (vijl, lijm en een speciale topcoat) en bracht voor mij ook twee setjes tips mee. Witte en zilveren. Helaas is er net een nagel compleet afgebroken, dus kan ik ze voorlopig  niet uitproberen. Ik ben echt onwijs benieuwd hoe het eruit gaat zien, want ik heb het nooit aangedurfd om nepnagels te nemen.

Een hype in beautyland die ik toch niet aan me voorbij kon laten gaan, deze Embryolisse Creme Concentre. Al die lovende berichten, al die geweldige reviews en de wervende tekst "professionele MUA's zijn er dol op en slaan altijd tubes in als ze in Frankrijk zijn". Ja, ook ik ga soms overstag. Ik bestelde deze huge tube op de webshop ByBeautygloss. Ik ben hem eigenlijk meteen gaan gebruiken, dus jullie kunnen binnenkort een review verwachten.

Flakies, ze blijven toch wat hebben. Een tijd geleden kocht ik mijn eerste (en enige) flake lak van Nfu-Oh. Maar al snel daarna werd bekend dat het merk Golden Rose ook flakies verkocht en voor bijna een vijfde van de prijs! Jammer natuurlijk, maar ik had aan mijn Nfu Oh wel genoeg. Dacht ik, tot ik pas op Bloggin' Beauties alle swatches van de Golden Rose flakies zag. Toen ik pas op Enchantra een bestelling plaatste kon ik het niet laten om er toch eentje bij te doen. Voor dat geld... ;-)

Hoewel ik lange tijd echt superenthousiast was over mijn INM Out The Door topcoat, begon hij toch stroperig te worden. Tijdens mijn laatste mani haalde ik het kwastje uit het flesje en bleven er allerlei 'lijmdraden' plakken. Het werd dus hoog tijd om een nieuwe topcoat te gaan proberen. Ik wilde eerst teruggaan naar Seche Vite, maar toen herinnerde ik me een andere veelgeprezen topcoat. Die van Poshe. Ik besloot deze dan maar eens te bestellen om de ultieme topcoat te vinden.

En dan het topstuk: het Urban Decay Feminine Palette. Ik was al eens langs geweest bij de Sephora in Utrecht om te vragen wanneer Urban Decay binnen zou komen. Er werd mij toen verteld dat het volledige assortiment alleen werd verkocht in Rotterdam en Den Haag, en dat andere vestigingen alleen special editions zouden gaan verkopen. Toen ik erachter kwam dat het zou gaan om de Fun, Feminine en Dangerous palettes, wist ik niet hoe snel ik terug naar de Sephora moest gaan. En het werd het Feminine palette, omdat de andere twee (hoe mooi ook) allebei 2 kleurtjes bevatten die ook al in het Naked pallette zaten. Wat natuurlijk wel jammer is, als dat 1/3 van het hele palette beslaat. Voor zes prachtige kleurtjes en een mini primer potion (bij deze zat Eden), betaalde ik 28 euro.

Later volgen reviews en swatches van alle producten!