Saturday, April 30, 2011

Polish Of The Day.

 Catrice - Man, Go Tango

Een beetje laat, maar het is natuurlijk nog steeds Koninginnedag, dus ik heb nog een bijpassend lakje voor jullie! Ik heb hem deze week gekocht, maar niet speciaal voor Q-Day. Ik had namelijk al lange tijd Dior Aloha op mijn wishlist staan. Wat een heerlijke kleur eigenlijk, dat knaloranje. Alleen vond ik het nogal jammer dat het lakje 28 euro zou moeten kosten (ook al zat er dan wel een topcoat bij) en na drie laagjes nog steeds een beetje sheer was. Toch bleef hij lonken. Maar omdat ik deze week al een andere 'grote uitgave' had gedaan (hierover later meer), besloot ik eerst voor een wat goedkoper alternatief te gaan. Om te kijken of de kleur me wel zou staan.

Bij de Kruidvat kwam ik eigenlijk heel onverwacht deze Catrice Man, Go Tango tegen. Hij knalde lekker uit het schap en voor 2,49 nam ik hem gewoon mee. Hij lakte superfijn en dekte perfect in drie laagjes. Hoewel oranje nooit echt mijn kleur was, ben ik toch superblij met dit kleurtje en zal ik hem deze zomer veel gaan dragen. Nieuwe favoriet!