Friday, April 22, 2011

NOTD: Spring bean green.


Vandaag even een hele vrolijke Nail of the day. Nu de zon  weer begint te schijnen heb ik ook meteen weer zin om allerlei felle kleuren nagellak te gebruiken. Gezellig lentegroen met  glittertjes is het vandaag geworden.


  Even een close-upje en ik weet dat mijn nagelriemen op het moment wel wat extra liefde kunnen gebruiken ;)



De nagellakjes die ik heb gebruikt zijn:

Collection 2000 Spangles 2 laagjes
NYC Starry silver glitter 1 laagje
Etude house Petit Darling Nails HD Beam-Heart TopCoat 1 laagje
En natuurlijk om het af te maken een laagje van mijn INM Out the door Topcoat

Het groene lakje was nogal lastig om mee te werken, want het kwastje was ENORM! Ik heb later even bij mijn andere Collection 2000 nagellak gekeken, maar daar was het kwastje lang niet zo groot, gelukkig!

Wat voor kleuren dragen jullie nu met dit mooie lenteweer?