Monday, April 18, 2011

Meest. Geweldige. Pakket. Ooit.

De bloggers die dit pakket onlangs thuis kregen zullen het vast met me eens zijn: Demak'Up heeft zijn best gedaan op deze "Beauty Blogger Press Kit". Toen ik het bruine pakpapier van de doos scheurde was ik echt zo blij verrast! Dit had ik echt niet verwacht!




De doos is dus van stevig, glanzend wit karton en kan opengeklapt worden. De bovenkant zit bevestigd met twee schattige roze lintjes en er zit een rond spiegeltje aan de binnenkant van de doos. Mijn mond viel open van de inhoud...
Wauw. Gewoon, wauw! Helemaal vol met fijne producten! Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik nooit wattenschijfjes of reinigingsdoekjes van Demak'Up geprobeerd heb, maar ik ben wel erg benieuwd! We zullen de producten natuurlijk uitvoerig testen, maar Demak'Up krijgt alvast een superdikke plus voor deze fantastische perskit!
Wat zit er nu allemaal in?
- Sensitive Silk wattenschijfjes met Aloe Vera en zijde proteïne (normaal)
- Sensitive Silk wattenschijfjes met Aloe Vera en zijde proteïne (groot)
- Duo + wattenschijfjes (normaal)
- Duo + wattenschijfjes (groot)
- Wattenschijfjes gedrenkt in oogmake-up reiniger tegen wallen en donkere kringen
- Reinigingsdoekjes "katoen-zacht" (ook voor waterproof make-up)
- Reinigingsdoekjes "katoen-fris"

Deze producten zijn allemaal geproduceerd met de zogenaamde "Cotton Science". Demak'Up heeft de eigenschappen van katoen eens onder de loep gelegd en alle positieve eigenschappen verwerkt in de vernieuwde producten. Ik ben benieuwd!


Stay tuned voor de testresultaten!