Tuesday, April 12, 2011

Haul!

Weer een haul? Ja, weer een haul. Eigenlijk zou ik me moeten schamen. Vorig keer liet ik jullie al een flinke haul zien en nog geen twee weken later heb ik er alweer eentje! Maar ja, wat nu als je ineens tegen een fijne sale aanloopt met hele fijne spulletjes? Juist, als make-upverslaafde laat je dat niet liggen!


Ik had me na de vorige haul eigenlijk voorgenomen om geen make-up meer te kopen. Maar goed, ik heb nu al zo vaak het woord "no-buy" uitgesproken (en niet uitgevoerd) dat het een beetje een loze term is geworden. Het lukt me gewoon niet om mezelf te beheersen! Als ik een mooi product zie met een fijn prijskaartje eraan, dan gaat het 9 van de 10 keer mee naar huis. Zo ook met deze producten. Het was net alsof ik in Wonderland was. Dozen vol met prachtige make-up, voor de meest bizarre prijzen (can you say: alles 5,- and under?!).
Dit is wat ik kocht:
De Cham-Pale collectie van MAC kon me niet zo boeien toen hij voor het eerst uitkwam. Die Special Reserve Highlight Powders zagen er wel mooi uit, maar wat moest ik nu weer met een highlighter? Ik had By Candlelight al. Dus nee, hoe prachtig ze er ook uit zagen, ik zou niet zwichten! Ik vond het heel knap van mezelf dat ik het heb kunnen weerstaan, maar nu ben ik alsnog gezwicht. Dit was gewoon een gevalletje meant to be. En ik ben er superblij mee, want deze Chez Chez Lame is mooi!
Ook dit lakje was een geniale vondst. Ik heb nog geen enkel Dior lakje in mijn bezit en dit was voor mijn gevoel meteen de Jackpot. Ik vond namelijk het lakje Czarina Gold! Prachtige donkere lak met kleine gouddeeltjes erin. Pure luxe natuurlijk, en al helemaal omdat er ook nog eens Dior opstaat. Hier sloeg mijn hart echt letterlijk een slag van over. Yay!

Ook dit is weer zo'n beauty. De Rodarte collectie is nooit uitgebracht, daardoor was ik superverbaasd dat ik deze Tricolour Lipgloss vond. Ik besloot hem gewoon mee te nemen. Was het niet om de kleur dan wel om de unique-ness ervan. Wel vreemd: ik geloof dat ik eerder vier kleurtjes zie dan drie. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.

Ik ben helemaal gek op de MAC Viva Glam Cyndi lipstick en ik wilde de bijbehorende Lipglass ook best hebben. Wat denk je? Ik vond hem hier! Ka-ching! Ook de Lipglass 2N zag ik liggen en besloot ik mee te nemen. Wie weet is het wel de perfecte nude!
Hmmm... MAC Pro Longwear Lipcreme. Interessant! Dus ja, ook die ging mee naar de kassa. Het lijkt misschien niet de meest spannende kleur, de swatches op Temptalia zien er nog best goed uit. Ik heb deze Unlimited zelf nog niet geprobeerd, maar dat gaat binnenkort zeker gebeuren!

Ik had natuurlijk mijn Jackpot lakje al in de pocket, maar toen ik deze OPI's tegenkwam voor maar 1 luttele euro per stuk (ja,dat leest u goed) moest ik ze wel meenemen. I Vant To Be A-Lonestar (rechts) is al voorbijgekomen als Polish of the Day, Lucerne-tainly Look Marvelous zullen jullie ook binnenkort nog langs zien komen.
En wat als je bij toeval ook nog tegen een leuke Chanel Glossimer in Pink Pulsion aanloopt? Dan neem je die mee natuurlijk, no questions asked! Ik wilde deze al langer hebben, maar besloot dat ik al genoeg lipgloss had om de komende honderd jaar mee vol te smeren. Maar toch. De liefde was sterker dan mijn geweten. En geef me eens ongelijk! Toch?

Nu zal het waarschijnlijk eventjes klaar zijn met de hauls, anders moet iemand me toch even aan gaan geven bij de BAA (Beauty Addicts Anonymous). Ik moet verplicht eerst een aantal (zeg, minstens 10) swatch en review posts maken. Wat jullie? ;-)