Monday, March 21, 2011

Wishlist.



Het is weer eens tijd voor een wishlist! Er zijn weer veel mooie producten geìntroduceerd en lemmings zijn spontaan opgedoken. Kijk mee!




(Bron afbeelding)
Ik MOET zo´n cute horloge van de nieuwe Swatch collectie hebben! Ze zijn gewoon te leuk en stiekem wil ik al tijden een horloge met een extra bandje. Ook ben ik al maanden horloge/loos omdat ik een lelijke kras op mijn Fossil horloge heb gemaakt. En een beetje klaar ben met het model. Goede reden dus om zo'n schatje aan te schaffen. Maar welke kleur? Mijn hart gaat uit naar koraalkleurig, wit of mintgroen, maar ik denk dat mijn keuze in de winkel gaat vallen als ik de kleuren in het echt kan bekijken.

(Bron afbeelding)
De nieuwe Dior Addict lipsticks zijn pure liefde! Toen ik pasgeleden in de Bijenkorf liep werd ik toch wel nieuwsgierig en sloeg aan het swatchen. Toen ik ze even later vergeleek met de nieuwe Chanel Rouge Coco Shines was het voor mij duidelijk. De Dior Addict wint! Wat een zachte formule, mooie pigmentatie en heerlijke kleurtjes! Ze zijn flink aan de prijs, maar aangezien ik nog niets van Dior in mijn stash heb (behalve het Miss Dior Cherie parfum), denk ik dat dit product de eer gaat krijgen. En dan het liefst een peachy kleurtje.

(Bron afbeelding)
De lipglossjes uit de nieuwe Dior Electric Tropics collectie zien er yummy uit! Ik ben echt heel erg benieuwd hoe ze in het echt zijn en deze zie ik ook nog wel pronken in mijn collectie...

(Bron afbeelding)
Mja. Ik had hier nooit zoveel mee. De Pliage van Longchamp. Maar toch begint het ineens te kriebelen. Het is zo'n tas die altijd kan, mooi blijft tot in de eeuwigheid en gewoon een klassieker is. Makkelijk schoon te maken, geen onhandige vakjes. Gewoon je spullen erin smijten en paraderen maar. Ik moet nog even gaan bekijken wat de prijs precies is en wat de beschikbare kleuren zijn. En waarschijnlijk sparen. Maar goed. Dit is nogal een impulsieve lemming, dus of ik hem over een maand nog steeds zo graag wil hebben ;)


Wat staat er op jouw wishlist?