Tuesday, March 8, 2011

Review: Kruidvat Nail Oil.

Een tijdje geleden liep ik even de Kruidvat in. Ik had een verloren uurtje (want: net de bus gemist) en ik besloot te kijken of de nieuwe Essence collectie al binnen was. Dat was niet het geval, maar mijn oog viel wel op een rijtje gezellige roze doosjes met nagelverzorging van het Kruidvat eigen merk. Deze had ik nog niet eerder gezien! Mijn nagels zijn een ramp en hoewel het met mijn Hard As Nails van Sally Hansen de goede kant op gaat, zocht ik ook iets voor extra voeding en verzorging. De nagel-olie vond ik dan ook het perfecte product om eens te testen. Benieuwd?


De nieuwe nagelproducten zitten in een girly roze verpakking.

The Looks: Het product zit in een girly roze doosje met kant-print. Persoonlijk vind ik het flesje een beetje een Trind feel hebben, vinden jullie ook niet? De vorm van het flesje, het lange witte dopje... Ik vind het er op zich wel prima uitzien. De olie zelf is een gele vloeistof.
The Price: 2,99. Lekker budget dus!
The Smell: Niet zo lekker, ik ruik in de verte een beetje citrus/citroen, maar verder ook veel chemische troep. Gelukkig is de geur niet heel erg sterk.
The Good: De prijs is heel okee en ik heb het idee dat de olie echt veel goeds doet voor mijn nagels. Het trekt relatief snel in en daardoor heb ik het idee dat mijn nagels dat ook echt nodig hadden. Echt zichtbare resultaten heeft het nog niet opgeleverd, buiten de gehydrateerde nagelriemen dan.
The Bad: Het blijft wel een olie, dus eigenlijk moet je de tijd hebben om de olie in te laten trekken. Op zich is dit geen groot probleem, want ik gebruik de olie gewoon voor het slapengaan. Misschien kunnen mensen zich storen aan de geur.
The Verdict: Prima om eens te proberen lijkt me! Je hebt toch het idee dat het iets extra's voor je nagels doet en aan de prijs kun je je geen buil vallen.

 Het flesje heeft veel weg van de Trind nagelverzorging.