Monday, March 28, 2011

Review IDW creamy sugar scrub in "Pink sugared roses"


Deze review is echt long overdue. Tijdens het opruimen van mijn huis, ik ga binnenkort weer verhuizen, kwam ik een papiertje met daarop de review van deze scrub tegen. Ik weet het! Ik ben een enorme chaoot ;) 


De feiten

Prijs voor 60 gram/ 100 ml aan product? Geen idee :P Ik heb 'm niet meer op de website van In de Watten terug kunnen vinden. Waarschijnlijk heeft hij een nieuwe naam?
Uiterlijk
Roze suiker en olie als de scrub een tijdje niet is gebruikt. 
Geur
Ik vind het naar Fantasy van Britney Spears ruiken! Jummie! Superzoete heerlijkheid!



Even een close-upje ;)


Zo ziet de scrub eruit als hij enige dagen niet is gebruikt. De scrub raakt ontmengt, maar dit probleem is snel opgelost door voor gebruik even goed door te roeren.

Mijn gedachten

Voor gebruik roer ik de scrub altijd even door zodat de olie goed wordt verdeeld.  De scrub zit in een klein potje met een schroefdeksel. Je kunt de sugar scrub redelijk goed doseren, maar het is een beetje uitproberen hoeveel je precies nodig bent. Ik gebruik de scrub  nadat ik al even onder de douche had gestaan. En me heb gewassen met douchegel of zeep, daarna draai ik de kraan even dicht of ik stap onder de straal vandaan. Vervolgens pak ik de scrub, neem een beetje in mijn hand en begin met een draaiende beweging te scrubben. Op deze manier scrub je gelijkmatig en ook niet te hard. Jarenlange ervaring ;) Na enkele seconden ontstaat er een soort wit cremig schuim en langzaam beginnen de suikerkorrels te verdwijnen.
Persoonlijk houd ik ervan als je de korreltjes van de scrub de hele tijd blijft voelen. Misschien omdat ik dan het idee heb, dat de scrub beter zijn werk doet? Ookal is dat bij deze scrub niet het geval ik vond het eigenlijk best wel een lekkere (suiker)scrub, maar dat kwam  stiekem toch vooral door de geur. Voordeel van deze soort scrubs is dat je geen bodylotion erna hoeft te gebruiken. De olie in de scrub zorgt ervoor dat je huid al heerlijk zacht en verzorgd is. En je ruikt ook nog eens goddelijk! Ik rook echt de hele dag de scrub op mijn huid! Jummie! 

Zou ik deze scrub weer opnieuw kopen? Ik denk het wel, maar dan zou ik er ook een bijpassende bodylotion of bodybutter bij willen. Bestaan die eigenlijk?

Hebben jullie weleens een sugarscrub gebruikt? Van in de Watten of een ander merk?