Tuesday, March 1, 2011

Polish Of The Day.

Topshop - Airplane

Toen ik in Newcastle was, wilde ik bij Topshop langs. Niet per se voor de kleding (want daar was geen tijd voor helaas), maar om de leuke make-upjes in het echt te zien. Ik heb al een paar items in huis, maar de nagellak wordt helaas niet verzonden naar Nederland. Dus die wilde ik eens in het echt zien. Eenmaal daar was de keuze te groot. Ik dacht dat ik met lege handen zou vertrekken, tot ik bij de kassa een setje met mini's tegenkwam. Deze kleur komt uit dat setje. Ik wilde vrijdag nog even 'last-minute' mijn nagels lakken voor ik naar Belgie vertrok om te shoppen bij de Estee Lauder Company Store. Meestal is dat geen goed idee, maar dit lakje is er prima geschikt voor.

Meer zien?


Topshop - Airplane (met flits)

Dit lakje dekte namelijk met een laagje! Er stond al op het doosje "apply two coats for an extra intense effect". Ik was daar nogal sceptisch over, want ik had verwacht dat de lakjes nogal sheer uit zouden vallen. Maar niet was minder waar. De lak is vrij dik, maar heeft dus als voordeel dat het er in een laagje prima uit ziet. En dat is voor een last-minute mani natuurlijk perfect! Het kleurtje is ook erg mooi vind ik. Een simpele cream lak in een soort petrolblauwe kleur, maar toch met een vleugje grijs erdoor. Dit is een mini-verpakking en zat met drie andere flesjes in een setje. Het setje kostte me 15 pond, wat zo'n 17 euro is. Per lakje komt dit neer op zo'n 4,25. Is best goed te doen!

Omdat hij vandaag een beetje begon te chippen, besloot ik er het glitterlakje van 2B overheen te gooien. Deze heb ik van HeavenlyCinnamon voor mijn verjaardag gekregen en is echt superfeestelijk!

Topshop Airplane + 2B
Topshop Airplane + 2B

Wat vinden jullie van deze kleur?