Thursday, March 10, 2011

Make up Studio blush Silk rose.

Zoals jullie weten hebben we een tijdje geleden wat producten van Make Up Studio gekregen. Waaronder deze prachtige blush, officieel heet hij Blusher lumiere, in de kleur Silk rose.  Het is een prachtige warm roze kleur. Er zit 1,8 gram aan product in. Je hebt maar heel weinig van deze blush nodig, want hij is bijzonder goed gepigmenteerd. 


Mijn blush heeft helaas een klein ongelukje gehad : ( Hij is nog steeds prima te gebruiken! En het fijne aan deze blushes is dat je gewoon een navulling kunt kopen!


De afgelopen maand heb ik deze blush erg vaak gebruikt en ik kan wel zeggen dat ik fan ben van deze blushes van Make up Studio! Hier komen zeker meer kleuren van als het aan mij ligt!

Naast Silk rose zijn er nog 5 andere kleuren: Sweet pink, Rich red, Elegant beige, True terra en Bizar bronze

De Blusher lumiere van Make up studio kosten € 16,30 voor de pot en voor de refill betaal je € 10,70 bij Backstage.

Hebben jullie al zo'n mooie Blusher Lumiere van Make up Studio?