Monday, March 7, 2011

Make-Up Drama!

Zoals iedere ochtend ga ik aan mijn bureau zitten om me op te maken. Ik rommel nietsvermoedend in mijn stash, tot me ineens een product opvalt. Er is iets raars mee aan de hand en ik moet wel drie keer kijken voor ik doorheb wat er nu precies gebeurd is. Er heeft zich een klein make-up drama voltrokken in een van de laatjes, zonder dat ik het wist!

Weten welk product voor dit kleine drama zorgde?

Ja, inderdaad. De afbeelding bovenaan deze post is de prachtige NYX Cream Blush in Glow. Een klein jaar geleden had ik hem met veel vreugde toegevoegd aan mijn stash. Toch heb ik hem niet zoveel kunnen gebruiken, helaas. Ik bracht hem altijd op met de stippling brush en daardoor kwamen er kleine putjes in de blush. Niets ergs, dacht ik. Er zijn zoveel mensen die cremeblush opbrengen met een stipplingkwast. Maar al snel begon te blush wat uit te drogen. Nog niets erg, maar ik merkte het wel als ik hem opbracht.

Toen reorganiseerde ik mijn stash en belandde de blush ergens achterin een la. Tot hij daar dus pas weer uit tevoorschijn kwam, met zijn vernieuwde uiterlijk. Ik schrok me wild. De blush was kei-en keihard geworden, en als ik er met mijn vingers overheen ging, brokkelde er product af. Niets meer mee te doen dus.

Ik heb echt geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren. Het vreemde oppervlak komt denk ik door het gebruik van de stippling kwast, al zag het er absoluut niet zo uit toen ik hem voor het laatst gebruikte! Verder heeft de verpakking nooit heel strak gesloten, hij was altijd makkelijk te openen. Misschien dat hij daardoor heeft kunnen uitdrogen. Ik vind het erg jammer, want ik vond het een hele mooie blush!



Hebben jullie wel eens een make-up drama meegemaakt? Een product wat om onverklaarbare redenen ineens onbruikbaar was?