Saturday, March 26, 2011

Haultje!

Hallo allemaal! Vandaag had ik zin om te shoppen. Zelfs het druilerige weer kon me niet tegenhouden, ik moest en zou winkelen. Dus trok ik in mijn eentje naar de stad, om drie uurtjes later met gevulde tasjes weer terug te keren.




Allereerst liep ik de Trekpleiser in. Die zijn niet zo vaak te vinden in de stad, dus ik loop altijd even binnen. De vorige keer kon ik er in Den Haag nog Urban Baroque scoren, terwijl het bij iedere Kruidvat uitverkocht was. En ook dit keer had ik weer geluk, want het nieuwe Catrice display was aanwezig, compleet gevuld met leuke nieuwe goodies. Ik kon bijna niet kiezen!

Natuurlijk moesten er een paar nieuwe lakjes mee naar huis. Maar welke? Leuke cream-pastel kleurtjes? Of toch een lakje uit de Ultimate Nude collectie? Uiteindelijk koos ik voor de meest bijzondere (in mijn ogen), Iron Mermaiden en I Wear My Sunglasses At Night.     (Prijs: 2,49 per stuk)

Ook kocht ik een nieuwe blush, in het kleurtje Grapefruit Shake. Deze kleurstelling trok mij meteen aan, hij ziet er zo vrolijk en zomers uit!     (Prijs: 3,49)

Deze glossjes zitten al langer in het asssortiment, maar ik had er nog nooit eentje meegenomen. Omdat ik toch zo lekker bezig was besloot ik er maar gewoon eentje te proberen. Ik koos het meest zomerse kleurtje dat ik kon vinden, de koraalkleurige Light My Fire.    (Prijs: 3,79)

Ook kon ik de leuke quads niet laten liggen. Ik koos voor de combinatie OMG I Want That!    (Prijs: 4,49)

Naast het Catrice schap zag ik ook een schap met Manhattan producten. Op zich kan het merk me niet boeien en gunde ik het display geen blik waardig. Tot mijn oog ineens op iets interessants viel.
Waar doet dit je aan denken? NYX Soft Matte Lip Creams! Tenminste, dat was mijn eerste gedachte. Ik swatchte wat en gooide er eentje in mijn mandje. Leuk om te testen!  (Prijs: 3,95)

Natuurlijk moest ik ook nog naar de Kruidvat, want ik wilde NYC checken. Gelukkig hadden ze het bij dit filiaal! Ik baalde er echt enorm van dat ik geen verkoopadressen kon vinden en dus zelf alle filialen in de buurt moest aflopen. Ik sloeg bijna een kreet van vreugde toen ik het display spotte! Helaas klopt het wat "ze zeggen", eigenlijk zijn alleen de lipstains leuk. Verder zien de producten er gewoon niet zo spannend uit. Maar het was nog moeilijk kiezen tussen al die leuke kleurtjes, uiteindelijk nam ik Smooch Proof en Forever Fuchsia mee.    (Prijs: 3,99)

Ook wist ik dat er een Action in de buurt was en ik wilde lekker gaan snuffelen. Soms zitten er hele leuke beautyproducten bij! Toen ik deze maskertjes spotte leken ze me gewoon wel grappig. Die sheetmasks zijn helemaal hot en ik heb ze nog nooit geprobeerd! Nu realiseer ik me pas dat het dezelfde maskertjes zijn waar Beautygloss een paar weken geleden helemaal enthousiast over was. Leuk!       (Prijs: 1,32 voor 8)

Daarnaast heb ik ook een paar shirtjes gescoord bij H&M, waarvan de meerderheid met luipaardprint. Misschien was dat een teken, want daarna is er iets niet helemaal goed gegaan.
Ik was in de veronderstelling dat dit mijn buit voor de dag was. Prima, ik was blij! Tot ik een belletje kreeg van mijn ouders. Dat ze me halverwege de terugreis op konden pikken omdat ze nog naar de bouwmarkt gingen. Tot zover  niets bijzonders.

Tot ze na het bezoekje aan de bouwmarkt toch nog even een winkelcentrum mee moesten pikken. Daar zag ik bij de parfumerie een bord buiten staan met "Alle producten van Dior, nu met 25% korting!" Ik ging meteen naar binnen om te kijken wat er aan de hand was. Wat bleek: dinsdag zou Dior bij de parfumerie uit het assortiment gaan, dus werden alle producten afgeprijsd. Ik wist niet hoe snel ik moest swatchen en rekenen en voor ik het wist stond ik met een tasje buiten. Hoe dat kan? Geen idee. My mind is one big blur.