Saturday, March 5, 2011

Forever 21.

Hallo allemaal, daar ben ik weer! Misschien hebben jullie gemerkt dat ik deze week niet zoveel gepost heb, maar ik was nogal druk met mijn eerste week stage.Vroeg uit bed en laat weer thuis, maar het is het allemaal waard, want ik heb het er gelukkig erg naar mijn zin!

Hoewel ik 's avonds te moe was om de laptop aan te zetten en honderden blogposts te lezen, heb ik deze week toch tijd gevonden om online te shoppen. Ik had al eerder een winkelmandje volgeladen bij Forever21, maar dit keer kon ik me niet beheersen en klikte ik op checkout. Ik was zo benieuwd naar de producten en de kwaliteit! Ik bestelde twee basic shirts met V-hals. In verschillende maten, zodat er in ieder geval altijd eentje past. Natuurlijk konden ook accessoires niet ontbreken. Het was enorm moeilijk kiezen, want er was gewoon teveel! Ik koos uiteindelijk voor twee ringen. Eentje met een grove, zwarte steen en een met een gladde, glinsterende steen. Ik hou nogal van grote en opvallende ringen, dus dit was perfect!

Ook wilde ik graag nieuwe schoenen. Ik kon niet zoveel leuks vinden, maar deze simpele zwarte laarsjes trokken mijn aandacht. Ze waren in de sale en alleen maar in maat 7/40 verkrijgbaar. Ik schipper meestal tussen maat 40 en 41, dus ik ga heel hard duimen dat ze me gaan passen. Want sale-items kunnen jammer genoeg niet geruild worden .

De verzendkosten bedragen altijd 6,00 euro op de Europese site van Forever21, ongeacht je bestelling. De bestelling zou binnen 3 tot 5 dagen bezorgd worden volgens de website. Op 3 maart heb ik de bestelling geplaatst en nu staat de status inderdaad op "verzonden". Ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt!

Hebben jullie wel eens iets besteld bij Forever 21?