Thursday, March 3, 2011

Face of the day #3 Aquarius.

Een oogschaduw die ik heel lang heb verwaarloosd is de microshaduw van Make up store in Aquarius een prachtige, zoals de naam al zegt, aquablauwe kleur met shimmer. Al ben al vind ik het best een draagbare kleurrijke ooglook geworden.


De producten die ik heb gebruikt voor deze look zijn:

Make up store microshadow in Aquarius
Bourjois single eyeshadow in 24 Turquoise Ensoleille
Bourjois single eyeshadow in 04 Noir Precieux
MAC Shroom - highlight op wenbrauwbot, even als jukbeenderen. 
MAC Pearl intense eyeliner in Undercurrent
ELF Studio blush in Tickled pink
Maybelline lipstick in ambre rose & op sommige foto's Steppin' out dazzleglass van MAC daar overheen


Wat trek ik toch weer een chacherijnig smoeltje ;) Ik kan wel lachen hoor! Maar als ik foto's van mezelf maar ben ik een drama!

De kleuren zijn in het echt feller, maar door het late tijdstip waarop in deze foto's heb gemaakt, heb ik helaas moeten flitsen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! Let me know :)

Liefs,

Iris