Tuesday, March 15, 2011

ELF Warm Bronzer + Swatches.

Bronzers, ik heb er eigenlijk maar eentje in mijn stash. Omdat ik niet goed weet hoe ik ze moet gebruiken en bang ben voor het "Barbie-effect". De ELF Warm Bronzer kon me wel bekoren omdat hij me heel mooi en bruikbaar leek. Hoewel ik hem al dik een half jaar heb, moet ik zeggen dat ik hem niet zoveel gebruik. Hij is een beetje verdwaald geraakt in mijn stash. Maar nu ik hem weer heb gevonden ga ik hem zeker meer gebruiken! Meer foto's en swatches zien?




De bronzer zit in een mooi matzwart doosje, een beetje a la NARS. Het doosje voelt stevig aan en klikt goed dicht. Ook zit er een lekker groot spiegeltje in. De bronzer bestaat uit vier losse kleurtjes, die door een veeg van de kwast worden gemengd. Ieder kleurtje heeft trouwens shimmer.

Dit zijn de swatches van de afzonderlijke kleurtjes van de bronzer.

En dit is de bronzer gemengd. Als ik hem zo op mijn huid zie vind ik hem erg goudkleurig en zie ik er een tikje "oranje" in. Toch is hij best okee, als je een lichte huid hebt is hij heel licht aan te brengen en geeft hij toch een natuurlijk effect.

Deze ELF Warm Bronzer komt uit de Studio Line en kost 3,50 op de Belgische ELF site

Gebruiken jullie bronzer? En wat vinden jullie van deze?