Wednesday, March 16, 2011

Eerste indruk en swatches Collection 2000 glittereyeliners.

Tijdens het shoptripje van NeonRocks en mij naar Newcastle kocht ik onder andere glittereyeliners van het merk Collection 2000. Ik houd namelijk wel van een beetje glitter en ik had er onder andere de dames van Pixiwoo en een vriendin van mij al veel over gehoord. Fantastische gepigmenteerde glittereyeliners voor een betaalbare prijs. Dat klonk mij als muziek in de oren en ik kocht er dan ook meteen vier. De vier die ik kocht waren: dancing queen, va va voom, le freak en night fever. Officieel heten deze beauties van Collection 2000 GLAM CRYSTALS DAZZLING GEL LINERS, maar voor het gemak noem ik ze gewoon glittereyeliners ;)

Van boven naar beneden zie je: dancing queen, va va voom, le freak, night fever en Pacific ocean van LASplash.

Van de vier glitter eyeliners die ik kocht hebben ze bijna allemaal een gekleurde basis, alleen Va va voom heeft die niet. Hierdoor kunnen ze je huid een beetje verkleuren. Dit merkte ik al tijdens het swatchen in de winkel, maar of ze dat ook op je ooglid doen heb ik nog niet kunnen testen. Ik heb namelijk alleen nog maar Va va voom echt gedragen. De houdbaarheid van de glittereyeliners is prima, na een paar uur dragen was er geen glittertje onder mijn ogen te vinden en het lijntje boven mijn ogen was ook niet vervaagd.



Toen ik thuis kwam en mijn glittereyeliners van Collection 2000 wilde opbergen, zag ik tot mijn schrik een identieke kobaltblauwe glittereyeliner van LAsplash in Pacific Ocean. Maar toen ik Night fever en Pacific Ocean naast elkaar swatchte bleken ze toch wel verschillend qua kleur te zijn en zoals je op de foto's kunt zien geeft de glitter eyeliner van Collection 2000 veel meer en compacter glitters af in 1 veeg!

Mocht je in de gelegenheid zijn om ze te kopen en houd je van een beetje glitter dan kan ik ze je zeker aanraden. Ze hebben maar liefst 14 verschillende kleuren! Er zal dus vast wel een kleurtje voor je bij zitten. Ik heb ze in Boots gekocht, maar ze zijn ook te koop bij Superdrug en ze kostten volgens mij 2.99 pond.

Hebben jullie weleens een product van Collection 2000 gebruikt?