Wednesday, March 30, 2011

Catrice Quad "OMG I Want That!"

In het nieuwe assortiment van Catrice zitten ook een paar mooie quads. Toen ik ze tegenkwam kon ik bijna niet kiezen, ze zagen er allemaal zo mooi uit! Ik koos voor deze variant, 030 - OMG I Want That!
Lees verder voor meer foto's en swatches!




Zoals je kunt zien heeft dit quad alleen maar shimmery kleurtjes. De verpakking is zoals we van Catrice gewend zijn: doorzichtig, simpel maar chique en degelijk. Het palette is lekker handzaam, het formaat is precies groot genoeg! Ik weet niet of ik de verdeling van de quad wel handig vind. Twee kleinere pans en twee grotere. Het ziet er leuk en speels uit, maar misschien was het handig geweest om alle pans even groot te maken. Aan de andere kant, ik heb nog nooit een oogschaduw opgemaakt, dus eigenlijk mag ik niet zeuren.

Het quad kost 4,49, echt een prima prijs! Ik was heeel erg benieuwd naar de swatches. Kijk mee!
Valt niet helemaal tegen he? Alleen de highlighter geeft vrijwel geen pigment af, alleen wat grove glitters. Jammer! Maar verder is de quad erg bruikbaar, vooral de zwart/blauwe kleur heeft me erg verrast. Ook de taupe/zilveren kleur vind ik erg mooi.

Wat vinden jullie van dit quad? Hebben jullie zelf ook al quads van Catrice?