Wednesday, March 9, 2011

Cargo Kit Beauté + Swatches.

Cargo is een merk dat in Nederland alleen bij Sephora verkrijgbaar is. Ik weet dat er ergens een display van moet zijn, maar eerlijk gezegd ben ik daar nooit gaan kijken. Ik heb wel eens wat spullen in de sale-bakken gezien, maar verder zou ik niet zo goed weten wat ze in het assortiment hebben. Ook lees je er niet zoveel over op blogs, al heb ik dit setje wel eens voorbij zien komen. Maar ik was erg blij toen ik dit setje cadeau kreeg van HeavenlyCinnamon. Iets nieuws proberen is altijd leuk!


In dit leuke travel-setje zitten alle producten voor een complete, naturelle look. Een shimmery roze lipglossje, een roze blush met, een duo oogschaduw en een bruin oogpotloodje.

De producten zijn allemaal travel-size, behalve het oogpotlood, deze is wel fullsize. Ik ben erg verrast, de pigmentatie is heel goed! Ook zien die tinnetjes waar de producten in zitten er erg schattig uit.
Swatches vlnr: Oogpotlood (02 Brown), Oogschaduw Duo Shanghai (lichtroze met gouden glitter/bruin-taupe), Blush (The Big Easy), Lipgloss (Mini Glitter).

Het bruine oogpotloodje is erg fijn. Niet te hard of te zacht, en er zit een hele subtiele gouden shimmer in. Het oogschaduwduo is een neutrale kleurencombi. De bruine kleur is enorm goed gepigmenteerd en heel erg mooi. Ik ben minder fan van de lichtroze kleur. De gouden glittertjes overheersen en ik zie de kleur bijna niet terug op mijn oogleden, helaas. De blush is echt prachtig! Zit tussen peachy en roze in, met een mooie glans. Hele mooie basic blush, ideaal voor op reis! Ook de lipgloss is in een subtiele kleur, een beetje sheer, met mooie roze shimmer. Kortom, ik ben heel blij met dit setje, dit zit standaard in mijn toilettasje, de producten zijn ideaal voor een snelle look op vakantie.

Hebben jullie wel eens producten van Cargo gebruikt?