Thursday, February 17, 2011

What's in my bag? - Travel Edition

Beauty mee op vakantie. Iedere keer is het weer een vraagstuk: wat neem ik mee en wat laat ik thuis? Gelukkig had ik dit keer genoeg ruimte in mijn koffer om veel producten mee te nemen. Weten welke producten een plaatsje kregen?


Op de foto boven, zie je de twee tasjes die ik heb meegenomen op het reisje naar Newcastle. In de tas rechts zitten al mijn verzorgingsproducten (Primark) en links is mijn make-uptasje (H&M).

Zeker de tas van Primark is erg groot, dus ik heb hem lekker volgeladen onder het mom: "voor het geval dat..."
Wat zat er allemaal in?
Hema Reinigingsdoekjes x Hema oogmake-up remover x Lush Tea Tree Water Toner x Dove Deodorant x Batiste Droogshampoo Original x Zakdoekjes x Dr. van der Hoog Chocolademaskertjes x Wattenschijfjes x Nagelsetje (met vijl en nagelschaartje) x Primatour pilletjes tegen zeeziekte (hebben we nodig gehad!) x Wattenstaafjes x Parfum "Celebration" van Esprit x Travelsize Brilliant Bliss shampoo van Rituals x Travelsize Yogi Flow doucheschuim van Rituals x Mini Dermalogica Skin Smoothing Cream x Mini Dermalogica Age Smart oogcreme x Mini Dermalogica Special Cleansing Gel

Ook de make-up uitzoeken vormde geen groot probleem. Ik heb gewoon wat 'handige' dingen ingepakt en wat simpele, goedkopere kwastjes. Mijn Sigma's konden namelijk net niet in het tasje... Maar dat maakt niet uit, als het moet kun je zelfs je make-up aanbrengen met je vingers, dus dit is prima voor twee daagjes.
Wat zat er allemaal in?
Too Faced Shadow Insurance x Rosebud Salve x Hema wimperkruller x Catrice Urban Baroque lipstick Elisabeth x Make Up Studio Mascara x MAC MSF Natural Light Medium x NYX Nude on Nude palette x Essence Powder Brush (met Brush Guard) x MAC Mineralize Blush Dainty x Cargo mini oogschaduw duo x MAC Dazzleglass Babysparks x Cargo Mini Blush x Catrice Urban Baroque Powder Brush x Hema oogschaduwkwastje x Body Shop oogschaduwkwastje x H&M oogschaduwkwastje

Hebben jullie ook altijd zo'n moeite met het inpakken van make-up en verzorgingsspullen? Ik neem achteraf gezien altijd een tikje teveel mee... ;)