Thursday, February 10, 2011

We're back + Filmpje!

Dat was even schrikken! Wat blijkt: onze account was inderdaad gehackt. Nogal een eng idee ja. Het bezorgde ons dan ook een hoop stress! Gelukkig hebben we snel wat aanpassingen kunnen doen zodat we zelf weer berichten kunnen posten.

We gaan namelijk over drie dagen al naar Newcastle en willen jullie daarna natuurlijk bedelven onder leuke posts! Dus vandaar. Maar we gaan er gewoon vanuit dat het een eenmalig "incident" was en we vanaf nu weer gewoon door kunnen gaan. Lees verder voor een filmpje over Benefit Bella Bamba!



Voor vandaag heb ik meteen een filmpje voor jullie. Ik heb hem dinsdag al gefilmd, maar kon hem door alle problemen niet uploaden. Maar hier is hij dan! Het filmpje over de geweldige prijs die ik afgelopen week won bij In de Watten.


Voor de nieuwsgierigen onder ons: hoewel de Bella Bamba minder blush bevat, is de prijs wel gelijk aan die van de andere boxed powders, zoals Coralista. De prijs ligt rond de 32 euro.

Excuses ook trouwens voor die afzichtelijke nagels van me, maar zoals je ziet zijn ze in een verschrikkelijke toestand. Ik ga dus ook eventjes zonder nagellak (en bijbehorende remover) door het leven, in de hoop dat het weer een beetje goed gaat komen...

 Links Benefit Bella Bamba, rechts Benefit Coralista
Hier nog even een foto van de swatches, ter verduidelijking. Swatches maken op de camera wil nog steeds niet helemaal goed lukken ;)