Thursday, February 24, 2011

Tag: Wat zou je niet kunnen missen...


Deze bijzondere tag kreeg ik van Laura en ik vind het best wel aparte vragen... Dus ik probeer maar een beetje creatief te zijn. Here it goes!


Wat zou je niet kunnen missen in je badkamer?
Ik denk dat ik hierin toch maar mee moet gaan met Laura. Een douche is inderdaad wel handig. Maar dan ben je er natuurlijk nog niet. Een douchegel erbij is net iets frisser, shampoo moeten we ook niet vergeten, en de tandenborstel en tandpasta zou ik ook niet kunnen missen.

Wat zou je niet kunnen missen in je slaapkamer?
Mijn bed! Toch vrij essentieel. En mijn radio denk ik. Die zet ik alleen aan als ik naar bed ga en als ik net ben gewekt door de wekker.

Wat zou je niet kunnen missen op tv?
Televisie kan me niet echt boeien en ik kijk niet zoveel. Series als Gossip Girl vind ik leuk, maar die kijk ik altijd online. De televisie zou ik alleen maar aanzetten voor "de gezelligheid" en als achtergrond. Dus nee, misschien dat ik hier moet antwoorden: de uit-knop?

Wat zou je niet kunnen missen in je snoepkast?
Chocolade! Absoluut. Maar toch kan ik soms ook wel erg blij worden van een zak chips.

Wat zou je niet kunnen missen in je make-up stash?
Mascara is best wel belangrijk, want zonder zie je er meteen zo "naakt" uit. En ook denk ik dat ik niet meer zonder een beetje blush de deur uit ga.

Wat zou je niet kunnen missen op de kamer van je aartsvijand?
Euhm... Ik heb echt geen flauw idee.

Wat zou je niet kunnen missen in het donker?
Een zaklamp is misschien het meest voor de hand liggende. Maar ik bedenk me net dat een telefoon net zo goed werkt. En daar kun je in noodgevallen ook nog mee bellen!

Wat zou je niet kunnen missen in je spiegel?
Mijn spiegelbeeld? Als die zou missen zou er iets ernstig mis zijn denk ik.

Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriend/vriendin?
De humor en de voorliefde voor beauty. En de gezelligheid. En de duizenden mailtjes elke dag.

Wat zou je niet kunnen missen bij je geheime boek/kist/kast/…?
Heb ik niet... Maar als ik het had dan zou ik willen dat ik er een geheim slot op had. Een ouderwetse met sleutel of een cijferslot. Is wel zo handig, voor al die geheime spullen.

Wat zou je niet kunnen missen op je muur?
Ik zou niets kunnen noemen denk ik. Behang misschien, of een leuk kleurtje. Ik heb op dit moment niets aan de muur, dus ik kan ook niets missen.

Wat zou je niet kunnen missen in/op … (zelf aanvullen)?
Ik zou onze kat niet kunnen  missen! Ik ben echt enorm gehecht aan het beestje en ik kan me dan ook bijna geen leven zonder haar voorstellen. Ze is zo lief!


Ik geef deze tag door aan Kalypso!