Monday, February 7, 2011

Newcastle - Beauty Wishlist

Nog precies een week en dan... is het Valentijnsdag! Okee, dat is misschien waar, maar dat zal HeavenlyCinnamon en mij een zorg zijn. Wij single ladies hebben volgende week alleen maar oog voor het Metro Centre en al zijn winkels. We zijn dan op een mini shoppingtripje in Newcastle en natuurlijk zijn we druk bezig met alle voorbereidingen.
Weten wat er op mijn boodschappenlijstje staat?


Wat een klus, een wishlist maken voor het Metro Centre. Er zijn namelijk nogal wat winkels waar je beauty kunt shoppen. Ik noem een Boots, een Superdrug, een House Of Fraser, een Debenhams, een Body Shop en een Lush... Zo kan ik nog wel even doorgaan. En na wat speurwerk op de websites en omrekenen met Google, komen we tot de conclusie dat het in de UK in veel gevallen nog goedkoper is dan hier! Daar gaat mijn spaargeld.


Urban Decay
- Primer Potion

Hoewel het gerucht gaat dat Sephora vanaf het voorjaar Urban Decay zal gaan verkopen, kunnen we tot op heden  nergens UD krijgen. Op een eenmalig Black/Naked palette na dan. En sinds ik de mini UD primer potion uit het Naked palette heb gebruikt, ben ik verkocht. Dit is definitely mijn Holy Grail primer! Dus die zal ik sowieso uit het rek vissen. Verder ben ik eigenlijk wel benieuwd naar alle producten, dus dat gaan we daar allemaal zien.

Soap & Glory
- Flake Away Body Scrub
- Righteous Butter Bodybutter
- Hand Food Handcream

Hier moet ik gewoon iets van hebben. Al tijden zit ik op Asos te loeren naar deze roze producten met retro print en geweldige namen. Helaas, de producten shippen niet naar ons koude kikkerlandje. Ook goed, dan komen we het wel halen! Ik lees veel goede reviews over de producten en ik ben superbenieuwd.

Deborah Lippmann
- Across The Universe
- Happy Birthday

Deze lakjes zijn echt fantastich. De glitters zijn fenomenaal. Ik wil er eentje in mijn collectie. Alleen zijn ze lastig te krijgen, zelfs online! Toen ik las dat House Of Fraser de nagellakjes verkoopt, zette ik direct wat lakjes op mijn lijstje. Ze blijven schreeuwend duur, maar zie het maar als een souvenir.

Sleek
- Pout Polish
- Blush
- i-Divine Palette

De Sleek Pout Polishes. Steeds meer bloggers gaan om voor de zachte formule en zoete kleurtjes. Als ik dan ook een Sleek display tegenkom in de Superdrug, berg je maar! Ook ben ik heel benieuwd naar de palettes, want die schijnen super te zijn. Hier gaat zeker iets van mee!

MAC
- Fix +
- Brushes #239 en #217

Ook MAC lijkt volgens de prijzen op de website een stukje goedkoper dan hier in Nederland. Ideaal natuurlijk om de Fix+ eens aan te schaffen. Hoewel ik een complete Sigma kwastenset heb, mis ik toch nog steeds een goede blendingbrush. En als ik dan toch bezig ben met oogschaduwkwasten, dan kan de #239 niet ontbreken.

Random
- Burt's Bees Hand Salve/ Lemon ButterCuticle Cream
- Barry M Nail Polish
- St. Ives Apricot Scrub
- Clinique Chubby Stick
- Models Own nagellak
- Revlon foundation
- Bobbi Brown Pot Rouge

Hebben jullie nog tips of aanraders?