Saturday, February 26, 2011

Heavenly Cinnamon's personal update.


Hai lieve lezers,

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, of misschien ook niet, is het de afgelopen tijd behoorlijk stil rondom mijn persoontje op de blog geweest. Ik ben nogal druk met mijzelf bezig geweest. Dat klinkt egoïstisch en misschien ook een beetje raar, maar ik zou het niet anders kunnen zeggen. Voor wie onze blog al een tijdje volgt en het zich nog kan herinneren, schreef ik vorig jaar bij mijn goede voornemens voor 2010 dat ik graag van mijn telefoonangst af wilde komen.

Na een behoorlijke tijd wachten ben ik eind vorig jaar begonnen met therapie. Ik zal jullie alle saaie en hele persoonlijke details besparen, maar dat is behoorlijk heftig kan ik jullie vertellen! :) Ik krijg EMDR therapie en voor mijn gevoel wordt alles in mijn hoofd overhoop gehaald. Al mijn gevoelens, herinneringen, mijn hele karakter en alles wat ik over mezelf zeker dacht te weten alles lag overhoop. Ik wist echt niet meer hoe en wat en er kwam werkelijk NIETS uit mijn handen.Het ging ronduit slecht met mij, maar ook met mijn school werk en ook bloggen ging gewoon even niet.

Maar er is licht aan het einde van de tunnel! Inmiddels zijn we een paar maanden onderweg en hoewel ik nog lang niet 'genezen' ben, gaat het wel een stuk beter met me! En ik heb er weer zin in! Ik heb nog moeite om te focussen enzo, maar ik doe mijn best! Eerlijk gezegd heb ik het bloggen wel gemist en vooral ook alle positieve reacties van jullie! Dus daar wil ik jullie voor bedanken, maar ik ben niet alleen jullie een bedankje verschuldigd, maar ook mijn vriendinnetje NeonRocks *mag ik eigenlijk al je eigen naam gebruiken?* Zij heeft het heel erg goed gedaan in de tijd dat ik bijna van de blog verdwenen was! Super gedaan, meis! Ik ben trots op je! En vanaf deze plek alvast heel veel succes en plezier op je stageplek! En die leraar moet niet zeuren! ;)

Sorry als het saai was en niet al teveel details bevatte, maar sommige dingen zijn erg persoonlijk zoals jullie je misschien wel voor kunnen stellen.

Bij deze beloof ik plechtig dat ik vanaf heden weer actiever zal gaan bloggen! Tot snel!

Liefs Iris

Mocht je vragen of opmerkingen hebben schroom niet en stel je vraag in de comments of mail mij/ ons.