Sunday, February 27, 2011

Estée Lauder Company Store Haul.

Waar bloggen en twitteren je al niet kan brengen, het is werkelijk geweldig! Donderdagavond was het een drukte van jewelste op Twitter. Een grote groep bloggers uit België en Nederland waren met elkaar in gesprek omdat ze vrijdag samen naar de Estée Lauder Company Store zouden gaan. Diezelfde avond hadden twee andere bloggers hun haul laten zien en het leek me geweldig om ook eens te gaan. Alleen had ik geen idee hoe je daar binnen moest komen. Ik verzuchtte op Twitter dat ik graag eens zou gaan en prompt werd ik uitgenodigd.

Natuurlijk greep ik deze kans met beide handen aan. Niet alleen omdat ik dan de ELCS eens zou kunnen zien, maar ook omdat ik dan een hele hoop andere bloggers zou ontmoeten.
Lees verder voor mijn haul en een verslagje!




Ik was helemaal overdonderd door het aanbod. Ik mocht gewoon last-minute nog mee! Natuurlijk vroeg ik meteen aan HC of zij ook mee wilde en dat liet ze zich (natuurlijk) geen tweede keer zeggen. Direct werden er contactgegevens uitgewisseld en routes uitgestippeld. Het bleek een kleine wereldreis. We moesten namelijk naar Oevel. De reis zou ons naar Antwerpen brengen, waar wij de eerste twee Belgische blogsters zouden ontmoeten. Daarna gingen we door naar Geel, waar we werden opgehaald.

Helaas liep het een beetje anders dan gepland. HeavenlyCinnamon heeft namelijk haar trein gemist, thanks to the NS. Het was echt ongelofelijk zonde dat ze niet mee kon, we hadden er allebei zo'n zin in! Maar hopelijk komt er nog een keertje een mogelijkheid om naar dit stukje hemel op aarde af te reizen, want hoewel ik in totaal zo'n vier uur kwijt was aan reizen, was het iedere minuut waard.

De winkel zelf is niet overdreven groot, maar netjes ingericht. Bobbi Brown, M.A.C, Estée Lauder en Clinique zijn er onder andere te vinden. Skincare, make-up, huidverzorging... En allemaal met 40% korting op de winkelprijs! Er waren hier en daar wat verpakkingen beschadigd en het waren veelal producten uit oudere LE's, maar dat was juist superleuk! Er stonden producten van Venemous Villains, Tartan Tale, Fafi, Heatherette, To The Beach en ook de Superglass collectie was aanwezig. Heel leuk om te zien. Het was echt heerlijk shoppen met zoveel korting.

  • MAC Fix + (9,60)
  • MAC Blot Powder Medium Dark (4,80)
  • MAC Powder Blush Fleur Power (11,70)
  • MAC Paint Pot Bare Study (11,10)
  • MAC Eyeshadow Quad Burmese Beauty (24,00)
  • MAC 217 Blending Brush (12,60)
Hemelse prijzen toch? Ik wilde ook graag iets van Bobbi Brown proberen, maar ik kon daar mijn kleuren niet echt vinden. Wel heb ik een gelliner van het merk meegenomen voor HC. En zie je die Blot Powder voor 4,80?! Belachelijk he? En dat was een product dat al lang op mijn wishlist stond, net als de Fix+ en de Paint Pot! Kortom, het was helemaal geslaagd en als mijn budget wat groter was geweest had ik nog veel meer meegenomen, maar dat is voor een andere keer misschien.

In de Estée Lauder Company Store heb ik ook Suzanne, Natascha, Kelly, Stephanie en Melissa ontmoet. Het was echt erg leuk om met allemaal andere beautyfreaks de winkel te bestormen en het waren allemaal zulke lieve en leuke meiden! Ik vind het zeker voor herhaling vatbaar, maar dan moet ik eerst weer even wat sparen... En HeavenlyCinnamon moet natuurlijk mee!

Binnenkort kunnen jullie reviews en swatches van de gekochte producten verwachten!