Thursday, February 3, 2011

Catrice Urban Baroque Lipsticks.

Vorige week kocht ik nog snel een paar van deze lipsticks als back-up. Want ze zijn Limited Edition en heel erg fijn! Inmiddels is het al bijna weer tijd voor de Floralista collectie van Catrice, maar als je deze nog tegenkomt in een kortingsbak: zeker meenemen! Swatches na de jump.


Een tijdje geleden kocht ik al de kleur Victoria. Het was de enige kleur lipstick die nog in het rek stond en omdat ik er zoveel goeds over had gehoord liep ik ermee naar de kassa. Eenmaal thuis uitgeprobeerd was ik meteen fan. Wat een heerlijke nude-kleur, wat een zachte formule, wat een glans! De lipsticks voelen echt als een balsem en drogen de lippen helemaal niet uit. Ze laten een mooi zweempje van kleur achter (de een iets meer dan de ander) en geven een gezonde glans. Kortom, ze zijn perfect. De prijs is ietsje meer dan we van Catrice gewend zijn, namelijk 3,99. Maar dat is natuurlijk nog steeds geen rib uit je lijf.

Ook van de verpakking kan ik blij worden. Het is een stevige, plastic huls, die zwaarder aanvoelt dan de normale verpakkingen. Ook de 'Baroque' print kan ik wel waarderen. De vlek achter het barokke patroon is trouwens ook in de kleur van de lipstick zelf. Leuk detail.

Goed, genoeg gepraat: op naar de swatches!

Elisabeth
Met flits

Victoria
Met flits

Hebben jullie deze lipsticks ook kunnen scoren?