Saturday, February 12, 2011

Cadeautjes!

Mijn verjaardag is inmiddels al een maand geleden, maar toch had HeavenlyCinnamon (of moet ik nu WonderWoman zeggen? ;) nog een pakje voor me in petto toen ik pas gezellig op bezoek ging. En wat een leuke cadeautjes! Leuke lakjes, Hello Kitty stickers, een geweldig Cargo setje en meer!




Allereerst kreeg ik deze twee toffe lakjes van 2B. Ik heb zelf niets van het merk, maar het ziet er goed uit! Een mooie diepe paarse kleur en een glittery topcoat met Blacklight Effect. Klinkt spannend toch? Ik heb de combinatie al heel even uitgeprobeerd en het is echt heel erg tof! Dit zien jullie zeker nog terug op de blog.

Een mooie rode lipstick van Rimmel. Ik draag niet vaak rode lipstick, maar deze vind ik heel mooi! Nu alleen nog moed verzamelen om hem te dragen ;) Ook hier zal ik t.z.t een swatch van maken.

Een superleuk kettinkje met een hartje. En bloemetjes! Superleuk bijvoorbeeld om een saai, effen shirtje wat op te pimpen en natuurlijk lekker lente-achtig en zomers!

Een tijdje terug was ik helemaal in de ban van Etsy, een soort eBay voor handgemaakte spulletjes. Echt helemaal leuk. Ik las op veel fora dat de shop 'Beautiful Twists' heel populair was met de heerlijk geurende lippenbalsems en roomsprays. Ik twijfelde lang of ik wat wilde bestellen (kon niet kiezen!) en nu heb ik van HC een roomspray gekregen! In een warm, winters kerstgeurtje.

En het hoogtepunt van deze geweldige giftbag was wel de "Kit Beauté" van Cargo. Ik heb het merk vaker gezien bij Sephora, maar er nooit iets van gekocht. En nu heb ik dus een setje voor een complete look, hoe leuk is dat?! Er zit een mini lipgloss in, een tinnetje blush, een duo-oogschaduw en een bruin oogpotloodje. Helemaal super! Ook hier zal ik nog een aparte post over maken.

Nogmaals bedankt HeavenlyCinnamon!