Friday, February 18, 2011

Beauty Shoplog Newcastle


Dit filmpje is helaas niet in HD beschikbaar, omdat ik over de 10 minuten ben gegaan. Ik hoop toch dat het een beetje te zien is. Na de jump nog wat foto's van mijn beautyhaul.



House Of Fraser
Deborah Lippmann nagellak in Across The Universe

Boots
Soap & Glory Hand Food, Flake Away en The Righteous Butter, Urban Decay Primer Potion Sin, Models Own Grace Green.

Superdrug
Sleek iDivine Palette Storm, Sleek Pout Polish Pink Caddilac, Sally Hansen Hard As Nails.

Primark
Nail Polish Remover Pads, Make-up sponsjes, nagelvijl, Intellilips Lipgloss.

Topshop
Set met vier mini-nagellakjes: Airplane, Paint It On, Mannequin, Cloud

L'Occitane
Almond Apple Cleansing Oil, Dry Skin Hand Cream

St. Ives Apricot Scrub.

Ik ben echt superblij met al deze leuke nieuwe spulletjes en ik kan niet wachten om het allemaal uit te gaan proberen. Heerlijk! ^^