Saturday, January 8, 2011

Wat te doen...


Heel soms koop ik wel eens een lot. Hoewel ik weet dat de kans op de jackpot nihil is, kan ik de gedachte aan winnen niet onderdrukken. Meer dan vijf euro is er tot nu toe uitgekeerd , maar iedere keer ben ik toch een beetje zenuwachtig als ik de getallen ga checken. Raar? Ik denk het niet. Is het niet stiekem een droom om eens ongegeneerd geld uit te kunnen geven? Wat ik met een paar miljoen zou doen? Hier de shortlist!
(Bron)
Met stip op de eerste plaats: een woning in Amsterdam. Een leuk appartementje lijkt me wel wat! Ik woon nog steeds bij mijn ouders in een klein dorpje en ik moet zeggen: dat gaat zo onderhand wel vervelen.Voor de inrichting ga ik de Ikea plunderen. Alhoewel er ook wel een designeritem vanaf zou kunnen...

(Bron)
Een eigen auto. Ik heb pas een half jaar mijn rijbewijs, maar ik rij niet zoveel omdat ik geen eigen auto heb en mijn ouders de auto dagelijks gebruiken voor hun werk. Als ik tien miljoen zou winnen ga ik zeker een auto kopen. En nee, ik hoef geen Porsche of Mercedes, geef mij maar een Fiat 500. Dat is tenminste lekker makkelijk inpakeren.En een beetje milieuvriendelijk!

Een Mulberry Alexa, Chanel 2.55 of toch een Louis Vuitton? Of nee, Louboutins. Of Manolo's... Een echt designeritem zou ik best wel willen hebben als ik het geld ervoor had.
Vakantie! Heerlijk op een zonnig strand, met mijn hele familie genieten in een prachtig resort. Of misschien wel een luxe cruise? Als familie zijn we nooit verder gekomen dan onze zuiderburen (no offense ;) en ik zou graag mijn ouders ook eens wat meer van de wereld laten zien. Oh, en ik boek natuurlijk de eerste vlucht naar New York om te shoppen! Weet je, eigenlijk mag deze van mij ook wel op plaats 3...


(Bron)
Ik zou geen miljoenen op de bank kunnen laten staan of spenden zonder ook wat te delen.Eindelijk heb je de mogelijkheid om wensen te vervullen, grote donaties te doen aan goede doelen en kleine projecten te ondersteunen. En wat te denken van milieu-organisaties? Met veel geld heb je eindelijk de mogelijkheid om echt een verschil te maken. Hoor  mij eens, wereldverbeteraar ;) Maar ik meen het!

Nu zullen jullie je misschien afvragen: waar blijven de beautyproducten? Natuurlijk zal ik meteen Chanel en MAC inslaan als een malle (wat zeg ik, ik koop die hele winkel!) maar toch reken ik die niet onder de vijf grootste uitgaven. Ik zou ook nog wel een MacBook of iMac willen, een spiegelreflexcamera... En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.

Vraag is natuurlijk: wat zou jij doen met een paar miljoen?
Het lijkt mij persoonlijk wel leuk om er een tag van te maken, dus mochten jullie hem over willen nemen en door willen geven: be my guest!