Saturday, January 22, 2011

Review: Lee Stafford Haarverzorging

Twee weken geleden liet ik jullie kennismaken met de producten van Lee Stafford. Jullie kennen ze misschien wel, de knalroze verpakking met het zilveren hondje erop. Deze producten zijn speciaal ontwikkeld om je haar te beschermen tegen vocht. Want niemand wil natuurlijk frizzy en statisch haar!

Benieuwd? Lees snel verder!


Poker Straight Shampoo

The Price: 6,99
The Looks: Een knalroze fles van hard plastic met een handig klikdopje. De shampoo zelf is een doorzichtige gel.
The Good: De shampoo schuimt goed en maakt mijn haar heerlijk zacht en glad. Precies wat het volgens de fles hoort te doen!
The Bad: De shampoo heeft een hele kenmerkende, ietwat mannelijke geur, waar je echt van moet houden.
The Verdict: Een fijne shampoo die je haar goed schoonmaakt en mooi glad en stijl maakt. En vergeet vooral de glans niet!

Poker Straight Conditioner

The Price: 6,99
The Looks: Wederom een knalroze fles van hetzelfde harde plastic als de shampoo. Ook hier weer het klikdopje. De conditioner is een witte creme. Heel handig, want hoewel de flessen van de shampoo en conditioner identiek zijn, is de inhoud verschillend en zie je het meteen als je de verkeerde te pakken hebt.
The Good: Meestal gebruik ik geen conditioner, omdat het mijn haar zwaar en vettig maakt. Als ik conditioner gebruik is er meestal niets meer met mijn haar te beginnen en hangt het slap langs mijn hoofd. Deze conditioner is verrassend licht! Hij voelt al niet vettig aan bij het aanbrengen en verzwaart het haar niet, heel erg fijn!
The Bad: De conditioner heeft dezelfde geur als de shampoo. Wederom een kwestie van smaak. Als je de shampoo en conditioner combineert blijft de geur langer hangen. Wel ideaal als je helemaal gek bent op de geur!
The Verdict: Wat een heerlijke conditioner zeg! Hij maakt mijn haar heel zacht en, heel belangrijk: hij voelt niet zwaar en vettig aan.

Poker Straight Dehumidifier

The Price: 7,99
The Looks: Een gezellige knalroze spuitbus met doorzichtige dop.
The Good: De spray heeft ook de kenmerkende Lee Stafford geur, maar hier vind ik het juist een hele lekkere, frisse geur. De spray is licht en maakt je haar niet plakkerig zoals een 'fixerende haarspray'.
The Bad: De spray zou ervoor moet zorgen dat statisch en pluizig haar tot het verleden behoren. Met het koude weer heb ik het een paar dagen getest. Ik kon met gemakt een mutsje van synthetisch materiaal dragen en afdoen zonder statisch haar. Maar kammen met een plastic borstel, daar was de spray niet tegen bestand.
The Verdict: Ik heb zelf weinig last van statisch haar en ik ben niet helemaal overtuigd van de werking van de spray. Maar als je vaak last hebt van statisch haar dan is het zeker het proberen een keertje waard!

Alle producten samen zorgen voor heel zacht en glad haar. Na het fohnen had ik echt een professioneel resultaat. Geen haartje springt eigenwijs meer opzij, het is net alsof ik bij de kapper vandaan kom! En zeg nu zelf, die roze flessen doen het toch geweldig in de badkamer?

Alle Lee Stafford producten zijn te koop bij Etos.