Thursday, January 20, 2011

Review Hema polijst/glansnagelvijl.


Een maand of twee geleden was het zo ver, mijn geliefde Herome glansvijl overleed. Hij heeft me bijna twee jaar trouwe dienst bewezen, dus reden tot klagen had ik niet, want ik had 'm ooit gratis bij de Cosmopolitan gekregen. Maar twee maanden geleden was het dus tijd geworden om 'm te vervangen. Als ik zoiets moet vervangen begin ik altijd goedkoop. Als het niet werkt kan je altijd nog iets duurders proberen, toch?

Uiterlijk: smalle vijl met aan de ene kant een roze en een wit vlak en aan de andere kant van de vijl een grijs stuk, een soort rubber. De verpakking is transparant en er zit een gebruiksaanwijzing bij.

Prijs: Voor € 1,95 te koop bij de Hema.

Review
' s Avonds nadat ik de vijl had gekocht wilde ik 'm natuurlijk meteen uitproberen. Ik was nieuwsgierig of hij net zo goed zou zijn als mijn Herome vijl. Helemaal volgens de aanwijzingen in de verpakking begon ik met de roze kant, daarna moet je de witte kant gebruiken en tot slot haal je de grijze kant over je nagels heen. Met de roze zijde schuur je de oneffenheden eraf, de witte kant polijst je nagel en tot slot laat de grijze kant je nagels glimmen. Spiegelglad, ze lijken wel nep! Volgens de gebruiksaanwijzing mag je dit hele ritueel maar 1 keer in de 3-4 weken doen. De grijze kant mag je zo vaak als je wilt gebruiken.

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat een polijstvijl van €1,95 zo goed zou werken. Maar ik was blij verrast!



Oorspronkelijk schreef ik deze review in januari 2010, een jaar geleden, maar ik vergat steeds foto's van de vijl en mijn nagels toe te voegen. Inmiddels na een jaar intensief gebruik is de vijl niet zo heel mooi meer om te zien. Maar zijn werking heeft hij nog steeds niet verloren. Foto's van mijn naakte nagels zal ik jullie besparen, want door het gebruik van een slechte basecoat zien mijn nagels eruit alsof ik 4 pakjes per dag rook.

No comments:

Post a Comment