Thursday, January 27, 2011

Polish Of The Day.



Vandaag een hele gezellige Polish of the Day. Meer info en foto's na de jump!


Nail art is niet echt mijn ding. Tenminste, niet om zelf te doen. Toch bestelde ik vorig jaar op eBay een setje dotting tools. Ik ben gek op alles met stipjes en polkadots, dus dat zag ik met die tools wel goed komen. Het duurde vrij lang voor ik ze binnenhad, maar gisteren ben ik er eens voor gaan zitten. Ik besloot voor de kleurcombinatie mintgroen en chocoladebruin te gaan. Als ondergrond gebruikte ik een E.L.F lakje, namelijk Smoky Brown. Deze is best wel mooi en dekte met drie laagjes.

De stipjes heb ik gezet met de Essie lak Turquoise & Caicos. De dotting tools gebruiken is supermakkelijk. Je laat wat nagellak op een papiertje lopen en dipt vervolgens de tool erin. En dan maar "stempelen". Easy!
Ik vind het best geslaagd voor een eerste keer, al zeg ik het zelf.

E.L.F Smoky Brown + Essie Turquoise & Caicos (flits)

Wat vinden jullie van deze combinatie?